צעיר בן 17 מברזיל, שעובד בתור טבח בדוכן רחוב בברזיל, החליט כבר בגיל 14 לאמץ לעצמו מראה של בובת הברבי קן. מגיל צעיר הוא ראה את אחיותיו הגדולות מתאפרות ומתלבשות כמו בובת ברבי ואימץ לעצמו את המראה, בגרסה הגברית. פיליפה אדם, הברבי האנושי, סיפר כי מאז שהחל לעבוד בתור נער צעיר הוא חסך את הכסף שלו בעצמו והשקיע אלפי שקלים על בגדים, נעליים ואיפור על מנת להיראות כמו בובה אמיתית. הוא העיד כי מעולם לא ביצע ניתוח פלסטי והוא מחכה ליום בו יוכל להרשות לעצמו, ובכך הוא ידמה אף יותר לבובה. צפו בראיון שערך לתקשורת המקומית בברזיל:

בראיון שקיים עם רשת החדשות The Sun Online, הוא סיפר כי כל חייו הוא העריץ את בובות הברבי ואף הודה כי הוא יותר מזדהה דווקא עם הגרסה הנשית של הבובה. הוא סיפר כי הוא מוציא את מיטב כספו במטרה להשקיע בנראות שלו והעיד כי אחיותיו ואמו תומכות בשינוי שאימץ לעצמו. באמצעות מייק-אפ, ועיפרון איפור, הוא מצליח בכל בוקר לצייר לעצמו את המאפיינים הסטריאוטיפים של הבובה המפורסמת, כמו לחיים צרות וקו לסת מחודד. 

פליפה אדם בלי איפור (צילום: רשתות חברתיות)
פליפה אדם בלי איפור (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון עם אדם הוא סיפר כי כתוצאה מהמראה שלו, שקשה להתעלם ממנו, הוא הפך לסלבריטאי מקומי בעיר הולדתו, מיניאס גר שבברזיל, ומשך את תשומת ליבם של כל העוברים בסביבה. הוא אפילו ציין כי הוא מאוד אוהב שזרים עוצרים אותו ברחוב על מנת לבקש ממנו להצטלם איתם. בעוד אדם אוהב את המראה שלו ומקבל תגובות חיוביות מהסביבה בה חי, ישנם גם רבים שמגנים אותו על מראהו וקוראים לו בשמות כמו "מפלצת" או "רוח רפאים". אך כל התגובות הרעות, לדבריו של אדם, לא מפריעות לו כלל. 

פליפה אדם מחופש לבובת הברבי קן (צילום: רשתות חברתיות)
פליפה אדם מחופש לבובת הברבי קן (צילום: רשתות חברתיות)

"מאז שהייתי צעיר ראיתי את אחיותיי מתאפרות ונראות כמו בובות והייתי סקרן לראות איך אני אראה בתור בובה", הוא סיפר והוסיף: "אני משתמש רק באיפור כדי להפוך לבובה, למרות שיום אחד הייתי מקווה לעבור ניתוח פלסטי על מנת לשפר את הנראות שלי ולגרום לי להראות דומה יותר לקן". אדם סיפר כי עד כה, המראה שלו הפריע לו רק בתחום אחד – מציאת אהבה. לדבריו, הוא הבין כי לאנשים קשה להתייחס ברצינות לאדם שמחופש לבובה והוסיף כי הוא מקווה שיום אחד הוא יצליח להגשים את חלומו בכך שיראה כמו בובה מבלי להתאפר יותר מידי וכך גם יוכל למצוא אהבה בלי כל שכבות האיפור שמכסות את פניו.