בעולם של משלוחי הקורונה, המבורגר הוא דיפולט. גם כי יחסית הוא עובר טוב במשלוח וגם כי זו מנה שסוגרת לא מעט פינות של חשקים. חשק לבשר, חשק לכריך, חשק למושחתות. במשך הזמן צצו לא מעט מקומות שהצליחו להביא את אותה קציצה לכדי עילוי ואחד מהם, שתמיד אבל תמיד מוציא ממני קולות של עינוג הוא ה-GDB - ההמבורגר של ג'ורג דה באף עליו דובר כבר רבות גם במדור הזה וגם בכל רחבי הרשת.  

ולכן, בסופו של שבוע קשוח במיוחד ותחילתו של חדש, השתררה הידיעה בבית שאין מצב שמישהו מאיתנו מכין לאכול הערב, אחרי שכל הסופ"ש אירחנו אנשים וערימת הכלים בוהה בנו במבט מתחנן ודביק, היה ברור לשנינו שזה חייב להיות משלוח מדוייק, משביע את הבטן אבל גם את הנשמה, כזה שישאיר בנו טעם של שלווה וליטוף ולא רק משלוח שבא למלא אותנו ויאללה למיטה.
וזה מה שההמבורגר של GDB עושה.

GDB המבורגר (צילום: אסנת גואטה)
GDB המבורגר (צילום: אסנת גואטה)

גאד דאם זה טעים!
אחת הבעיות במשלוחים חוזריןם ונישנים בתקופה הזו, הוא המחיר, אין מה לעשות - זה מתחיל לכאוב בכיס ולכן אני מברכת כל דיל, קומבינציה או מחיר שפוי שהמסעדן מוכן לתת בימים שכאלו, פה ב-GDB בנו קומבינציה משתלמת ממש ובין הזולות בעיר. ב- 78 שקלים  תוכלו לקבל ערימה של צ'יפס בשרני, בקבוק של בירת רד סטרייפ מג'מייקה ואת ההמבורגר Gdb- אותה קציצה אלוהית מלאת טעמים המיושנת 21 יום  ומעליה שכבה נוטפת של צ'דר-גאודה בתוך אותה לחמניית בריוש עם קראסט שום שחור, איולי פלפלים, מיונז יפני חלפיניו וערימת ארוגולה שנותנת את המרירות הקטנה הזו שהופכת את כל הביס לחוויה אלוהית.אנחנו טועמים לא מעט המבורגרים ואין מה לעשות, משהו בבניית ההמבורגר הזה נעשה נכון, כי הרכות, העסיסיות , הטעמים העזים של הבשר, הג'וס הזה שמתפוצץ לך בפה בכל ביס הוא משהו שמעטים מצליחים לייצר ובטח במשלוח ופה ג'ורג פשוט עושה את זה בקלות בלתי נסבלת.
לקומבינציה הזו מצטרפים גם טעמי השום הפיקנטיים קמעה שיש בלחמניה והמיונז חלפניו שמרימים לקציצה אבל לא מעיזים ולו לרגע לגרוע מכבוד הטעם של הבשר.
ההמבורגר השני שנבחר הוא ההמבורגר הקלאסי שגם הוא מגיע באותה קומבינציה משתלמת (61 שקלים בלבד) של צ'יפס ובירה רק הפעם בלחמניית בריוש נקיה וללא תוספות כדי להראות לנו את כוחה של אותה קציצה מיושנת מלאת טעמים.
וכמה מילים על הצי'פס- קודם כל אני שונאת צ'יפס מקדונלדס או כל צ'יפס דקיק נטול בשרניות, הבו  לי צ'יפס גס, כזה שיתמודד עם הביס הרעבתני שלי - צ'יס עם אופי, עם נוכחות. וכזה הוא הציפס של GDB, אולי זה זן תפוחי האדמה אולי זה הטיגון הכפול, כך או כך, אכלתי אותו בהתלהבות במקום עצמו ואני נהנית ממנו לא פחות גם במשלוח, הוא מצליח להשאר נגיסתי, שביר ולא מקבל ניראות מעולפת של הולנדי אחרי יום טיול בתל אביב הלחה.
לסיפור הזוגי שלנו הוספנו קראק פאי  לגברבר ( 38 שקלים), שהמקום עצמו מכין והוא מפתיע ממש ולא חוטא למתיקות יתר ועוגיית פאדג שוקולד ענקית בשבילי גם כן כזו שמכינים בGDB ויש בה מליחות מרומזת ומתיקות עדינה-מרירה שלא מכבידה על הארוחה ( 20 שקלים).

GDB המבורגר - הציפס מחכה בצד (צילום: אסנת גואטה)
GDB המבורגר - הציפס מחכה בצד (צילום: אסנת גואטה)

משלוח משתלם ומפנק בכל המישורים
נשים לרגע בצד את הטעם והאיכות של ההמבורגר שיש בזה גם מין הטעם האישי, היכולת ב-GDB לתת במחיר של המבורגר סטנדרטי בכל מקום, המבורגר מיושן משובח לצד ערימת צ'יפס מכובדת וגם בקבוק בירה, היא שיחוק חברתי וכלכלי. בעיני זה משלוח ההמבורגרים  הכי טוב והכי משתלם שיש היום.
2 המבורגרים+תוספת גבינה+2 בירות+2 צ'יפס יעלו לכם 139 שקלים
2 קינוחים יעלו לכם עוד 58 שקלים
להזמנות