שוטרי תחנת אשקלון ניהלו משא ומתן, שנמשך מספר דקות ארוכות, עם תושב העיר, בן 30, שהתבצר בדירתו ואיים לפגוע בשלושת ילדיו הקטנים בני השנה ,שנתיים ושלוש. בשלב מסוים, כשהבינו השוטרים כי החשוד נחוש בדעתו ומסרב לפתוח את הדלת גם להם, הורה מפקד התחנה לפרוץ פנימה לתוך הבית, שם הם הצליחו לנטרל את האב ולבצע את מעצרו. הילדים הרכים שלא נפגעו הועברו לחזקת אימם.

הסיפור המלחיץ החל כאשר התפרץ ויכוח בין שני ההורים, במהלכו הוציא האב את רעייתו מחוץ לדירה ואיים בפניה כי יפגע בילדים, ידקור אותם ויגרום לה לסבול איתם. האישה המבוהלת לא המתינה, התקשרה בבהילות למשטרה וביקשה עזרה תוך שהיא מדגישה כי בעלה התבצר בדירתם יחד עם שלושת ילדיהם ומאיים לפגוע בהם.

ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים שהוזעקו למקום שוחחו עם הבעל ושמעו ממנו כי לא יפתח את הדלת והוא מתכוון לפגוע בילדיו. החשוד הבהיר כי לא יאפשר כניסה של שוטרים, ובשלב הזה, מפקד משטרת אשקלון הנחה את השוטרים לפרוץ פנימה לתוך הדירה ולנטרל את האב מילדיו. השוטרים ביצעו את המשימה בצורה מושלמת, עצרו את האב וכשהבינו שהילדים לא נפגעו העבירו אותם לחזקת אימם. החשוד, תושב אשקלון, בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה במשטרת אשקלון. בזמן כתיבת שורות אלו, החקירה בנושא עדיין נמשכת.