סרטון מטורף משגע את הרשת, אחרי שבמהלך סוף השבוע האחרון, הקוסם חזי דין תועד כשהוא הולך על המים בנחל בעיר יבנה. הבוקר, הקוסם העלה לעמוד הפייסבוק שלו, שנקרא "המופע של חזי דין", סרטון בו הוא מספר על ההתערבות שהייתה לו עם אחד מחבריו, בה הוא טען "אני יכול ללכת על המים". תיעוד האירוע הספיק לעשות הרבה רעש סביב הסיטואציה המדהימה, שהותירה את תושבי האזור המומים. צפו בתיעוד המדהים של הקוסם חזי דין הולך על המים:

תחילה, חברו של דין סיפר כי השניים ישבו במשרד בעיר, והחליטו להתערב – האם הוא יצליח ללכת על המים. דין הוסיף ואמר בביטחון כי כאשר הם ראו את הנחל הזורם מבעד לחלון המשרד, הוא הצהיר כי הוא יצליח ללכת על המים, ויצא להוכיח זאת. בעוד השניים מתקדמים אל עבר הנחל, הם עצרו בדרך ולחצו ידיים כהסכמה לכך שהמפסיד יצטרך לשלם לחברו אלף שקלים. 

אחרי שדין לקח את המצלמה ואמר לחברו: "בוא חמוד, בוא אני אראה לך איך עושים את זה", המצלמה כבתה. בפעם הבאה שהיא נפתחה כבר אפשר היה לראות את הקוסם מתהלך בחופשיות על המים בנחל, וכדי להוכיח זאת, הוא אפילו לקח מקל והכניס לתוך המים העמוקים. ברקע, אפשר לשמוע אדם שראה את המקרה והתקרב אל הנחל כדי לראות את המחזה מקרוב. הוא נשמע מופתע כשאמר: "זה אמיתי", וקרא לחבריו לבוא לראות גם כן. לאט, התקרבו עוד אנשים שהופתעו לראות את דין עושה תרגילים על המים ומצליח להחזיק מעמד. אפילו נשמעה ילדה שצועקת : "איך עשית את זה?". אך לצערנו, כמו כל קוסם טוב, חזי דין לא גילה כיצד הוא ביצע את הקסם המדהים והוא בעיקר הותיר את הצופים סקרנים לגלות את סוד הקסם.