השר לשיתוף פעולה איזורי, אופיר אקוניס, נמצא חיובי לבדיקת קורונה. תוצאות הבדיקה, שנעשתה אתמול לפנות ערב, נמסרו לשר אקוניס הבוקר (שני) והוא נכנס מיד לבידוד בביתו, בהתאם להוראות משרד הבריאות. מטעם השר נמסר כי הוא "חש בטוב וממשיך לנהל את ענייני המשרד מביתו".

כזכור, לפני כחודש נדבקה בנגיף גם השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל. בהמשך נודע כי גמליאל, כך לפי דיווח ב"הארץ", ניסתה, לכאורה, להתחמק ולהטעות את משרד הבריאות אחרי שחלתה בקורונה ושהתה בבית כנסת ביום כיפור יחד עם משפחתה בניגוד להנחיות.

דברי נתניהו בפתח קבינט הקורונה, קרדיט: לע"מ

על פי הפרסום השרה ניסתה לכאורה להטעות את משרד הבריאות במהלך החקירה האפידמיולוגית, כאשר טענה שמקור הדבקתה בנגיף הקורונה הוא הנהג שלה. רק אחרי שאפשרות זו נשללה כיוון שבני משפחתה שחלו איתה לא באו במגע עם הנהג, הודתה השרה כי היא ובני משפחתה ביקרו בבית הכנסת במהלך יום הכיפורים

חודש לפני כן הודיעה שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה, חברת מפלגת כחול לבן, כי גם היא נדבקה בנגיף הקורונה וכי הפגינה תסמינים. בחודש אפריל נדבק שר הבריאות לשעבר, יעקב ליצמן, בנגיף. בעקבות כך מספר בכירים, בהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וראש המוסד, יוסי כהן, נכנסו לבידוד.