עובד במפעל לייצור חלב באנטליה, טורקיה, שרצה לעשות סרטון מצחיק לאפליקציית הטיקטוק, לא ידע כמה בלאגן ייגרם בעקבות הסרטון שהעלה. העובד, אמרה סייאר, תיעד את עצמו מתרחץ באמבטיה "מלאה בחלב" באמצע המפעל, והעלה לעמוד הטיקטוק Ugur Turgut, Sayar. הסרטון, שהפך לוויראלי בכל העולם גרם לבסוף לפיטוריו ולמעצרו של הצעיר, שבסך הכל רצה לעשות תעלול מצחיק ברשת. צפו בסרטון הוויראלי של העובד ב"אמבטיית החלב":

בסרטון הטיקטוק הוויראלי, אפשר לראות את סייאר נמצא בתוך אמבטיה מלא בנוזל לבן, שהיה נראה כמו חלב, בזמן שהוא שופך על עצמו את הנוזל ונראה מתענג מהשכשוך באמבטיה. אחרי שהועלה הסרטון, גם סייאר וגם הצלם, תורגוט, נעצרו על ידי המשטרה, שנקראה למקום על ידי המפעל עצמו. גורמים בחברה מסרו כי הם לא ידעו על התעלול וכי ברגע שנודע להם על המקרה, הם ביטלו מיד את החוזה עם העובדים

גורמים רשמיים מהחברה העבירו הצהרה בה הובהר כי באמבטיה, שתועדה בסרטון, היו מים שעורבבו עם חומר ניקוי לבן שגרם להם להיצבע ולהיראות כמו חלב. בנוסף נכתב כי להערכתם, הסרטון נועד כדי להשמיץ את החברה ולפגוע בה. שר החקלאות בטורקיה, עלי ארגין, הכריז כי נפתחה חקירה בנושא וכי, נכון לכתיבת שורות אלו, הוחלט להשבית את תפקודו של המפעל. לדבריו, הוגשה תלונה לפרקליטות הראשית נגד החברה וכי ישנה היערכות של המפעל לזרוק את כל מוצרי החלב שלהם. 

"למשטרה התבשר, על סמך התמונות, כי המפעל התעלם לכאורה מבריאות הציבור ובטיחות המזון במפעל החלב בקוניה", נכתב בהצרה הרשמית של הממשלה. בנוסף, ארגין סיפר כי, מוקדם יותר השנה, עובד מאפייה נתפס מנגב את אפו ואז נוגע במאפים ובלחם במפעל. כמו כן, גם באירוע במאפייה העובד נעצר בחשד לפגיעה בבריאות הציבור.