מותג המסטיקים אורביט ואפליקציית הזרמת המוזיקה ספוטיפיי הודיעו על שיתוף פעולה שיעניק חוויה משופרת ומהנאה יותר לכל מי שנמצא בדרך,  ומאפשר לשלב לעיסת מסטיק מרענן והאזנה למוסיקה בבחירה אישית. במסגרת הפעילות, כל מי שירכוש אחד ממוצרי אורביט, מוזמן להיכנס לאתר הייעודי, לענות של שאלת טריוויה בזמן הקצר ביותר, וכך לקבל אפשרות לזכות במנוי Spotify Premium. הזוכה יוכל לבחור את השירים האהובים עליו וליצור רשימת השמעה אישית הניתנת לשיתוף עם חברים ומשפחה.

יניב חילו מנהל המותג Orbit סיפר: "בתקופה בה אנו מתחילים לחזור לשגרה לאט ובזהירות, אנו מציעים לשפר את חוויית הנסיעה והליכה אחרי תקופה ארוכה שבה נאלצנו להיות בסגר והגבלות. זו הסיבה שהחלטנו לייצר חווית "360" לצרכנים, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק Orbit גורמת לתחושת רעננות ובשילוב מוסיקה בבחירה אישית, משפרת את חוויית הדרך".