החורף לא עוצר את הירושלמים מלקיים אימונים במרחב הפתוח: עיריית ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי החל מהשבוע הבא, בין ה-15 ל-23 בנובמבר, תצא במיזם של חדרי כושר באוויר הפתוח - פעילות ספורטיבית לנוער בשישה מתחמים ברחבי העיר. 

הפעילות תכלול מאמני כושר מוסמכים שיסייעו לציבור הרחב, ולבני הנוער בפרט, להשתמש נכון במכשירים הנמצאים בפארקים השונים. בנוסף יתקיימו שיעורי ספורט ואימוני ריצה. הפעילות מיועדת לבני הנוער הירושלמים, אלו שעדיין לומדים מרחוק בבתיהם, אולם כל התושבים הירושלמיים יוכלו להגיע למתחם הקרוב לביתם ולהשתמש במכשירים שבמתחם. הפעילות תתקיים בשישה מתחמי כושר בשכונות פסגת זאב, צומת אורנים, בקעה, רמות, קריית היובל ושכונת גבעת משואה. יודגש כי האימונים יתקיימו ללא עלות.

השימוש במכשירים וההדרכה של המאמנים תתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. המתאמנים יחולקו לקפסולות של עד 20 משתתפים, תוך שמירה על מרחק של שני מטרים בין מתאמן למתאמן, והם יידרשו לחתום על הצהרת בריאות ולמדוד חום עם הגעתם לאימון. יצוין כי המתקנים יעברו חיטוי מלא בין מתאמן למתאמן.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, בירך על כך: "אני שמח על יוזמה מבורכת זו של אגף הספורט, החוזרת פעם נוספת ומתקיימת ברחבי העיר. אני קורא לכל התושבים לצאת ולהתאמן למען בריאותם ולמען רווחתם האישית. הכושר הגופני הוא חיוני מאוד לשגרה שלנו ונמשיך לקיים פעילות מסוג זה".  סגנית ראש העיר, חגית משה, הוסיפה: "פעילות הספורט וההפוגה לבני הנוער הירושלמי הם החיסון הנפשי לאחד מהאתגרים שמגפת הקורונה הביאה אלינו. אני שמחה על חלקי במיזם וקוראת לכל בני הנוער לצאת מהמסכים ולהתאמן כמובן על פי הנחיות משרד הבריאות".