שופינג הוא לא תחביב שגברים ממהרים לאמץ בחום. גם אלה שמגדירים עצמם מעודכנים יינקטו בגישה הפרקטית ויבואו מכווני מטרה לחנות או לאתר האינטרנט החביב עליהם. חודש נובמבר הפך לחודש שלם שבו נגלה מבצעים שווים ומחירים משתלמים על פריטי אופנה, נעליים, אקססוריז ובישום. הקרנבל הזה יאפשר לנו לחדש את המלתחה מבלי לקרוע את הכיס.

בלאק פריידי וסייבר מאנדיי באירוקה. 50%-70% הנחה על משקפי שמש וראייה. צילום: גיל חיון. (צילום: גיל חיון)
בלאק פריידי וסייבר מאנדיי באירוקה. 50%-70% הנחה על משקפי שמש וראייה. צילום: גיל חיון. (צילום: גיל חיון)

נובמבר לא תמיד היה חודש שלם של חגיגת קניות והוא בכלל התחיל מיום שהוקדש לרווקים הסינים. היום המיוחד שמתקיים ב- 11 בנובמבר, הציע לגברברי סין חגוג את רווקותם ובהמשך הפך לאפטר פארטי של מכירות. בישראל הבינו את הפוטנציאל הגלום בטרפת הקניות ובגוגל אף יזמו את ShoppingIL שחל ב- 10-11 בנובמבר בו מציעים מחירים מפתים על שלל מוצרים ופריטים ברשתות ובחנויות השונות. 

עד 50% הנחה בקסטרו ב-ShoppingIL (צילום: שרבן לופו)
עד 50% הנחה בקסטרו ב-ShoppingIL (צילום: שרבן לופו)

את תואר "היום הקניות המפורסם ביותר בנובמבר" בהקשר הזה אי אפשר לקחת מיום שישי השחור (black Friday) האמריקאי שמציע מבצעים והנחות מטורפות בחנויות. זהו יום בו פותחים את עונת השופינג שבין חג ההודיה לחג המולד בארצות הברית. הוא חל ביום שישי ב 23 בנובמבר, וביום הזה נשברים בכל פעם שיאים של רכישות, בהם התרגלנו לראות את הקרבות העזים על מוצרים במחירי רצפה.

10% הנחה ב-ShoppingIL על הקולקציה ו-25% הנחה על פריטים נבחרים בטומי הילפיגר (צילום: יח''צ)
10% הנחה ב-ShoppingIL על הקולקציה ו-25% הנחה על פריטים נבחרים בטומי הילפיגר (צילום: יח''צ)

גם אלה שאינם חובבי קניות ברשת מוצאים את עצמם תרים אחר הפתעות שכדאי לרכוש ב - Cyber Monday. את הסייבר מאנדיי שחל ב 30 לנובמבר הכרנו לראשונה בשנת 2005 כשאתר קניות בארצות הברית החליט לצאת במהלך שיווקי. אחריו החלו חברות נוספות ברחבי העולם להצטרף לקרנבל המכירות. 

מדובר בימים שהפכו למסורת ולחודש שלם של מסיבת שופינג אחת גדולה ומשתלמת. בשל הקורונה מציעים הרשתות והעסקים בכל אותם ימי מכירות את המבצעים השונים באתרי האינטרנט הרשמיים שלהם. נראה שגם אם שופינג הוא לא ענף ספורט שחביב עליכם, לא תרצו לפספס את הפריטים האהובים בהנחות שוות.