רופאה צעירה בת 30, מהעיר נאפולי שפלורידה, ארה"ב, מתה מוות אכזרי אחרי שאיבדה שליטה על המכונית שלה, שהתדרדרה אל תוך נהר שורץ תנינים. ד"ר ניטה קונונפורט נסעה אל ביתה ביום שישי האחרון, כאשר במורד הדרך רכבה החל לסטות, בעקבות עיקול חד בכביש המכונה "סמטת התנינים", והושלך אל תוך הנהר האימתני. צפו בדיווח של ערוץ החדשות המקומי NBC:

מיד אחרי התאונה המזעזעת, זוג שנסע מאחוריה והיה עד לאירוע עצר את רכבו וניסה לחלץ את הרופאה משיניהם של התנינים צמאי הדם. תחילה, הגבר הצליח למשוך את גופה של קונונפורט מהמים, שהייתה מחוסרת הכרה, אך בזמן ניסיון החילוץ התנינים החלו להתקרב לעברם. האישה מיד צעקה לבן זוגה והתריעה בפניו על הסכנה המתקרבת, והגבר נאלץ לשחרר מיד את גופה של הרופאה כדי שיספיק להציל את עצמו. 

ד''ר ניטה קונונפורט (צילום: רשתות חברתיות)
ד''ר ניטה קונונפורט (צילום: רשתות חברתיות)

בתום האירוע המבהיל, השניים הזעיקו את המשטרה המקומית. כאשר הם הגיעו למקום, בו התרחשה התאונה הקשה, הם החלו לירות אל עבר הנהר ולבסוף, הצליחו להרחיק את התנינים ולחלץ את גופתה של הרופאה מהמים. הרופאה, שהייתה ילידת הודו, חיה את שנותיה האחרונות במיאמי, שם היא הייתה באמצע לימודיה לתואר שני בכירורגיה. משפחתה, שחיה בהודו, ספדה לה מרחוק. הם סיפרו כי בתם הייתה רופאה עם חלומות גדולים להקים בעצמה בית חולים בעיר וויאנאד, שבצפון קרלה, הודו, בה היא גדלה. "היא הייתה ילדה טובה וחרוצה. תמיד היה לה חלום לטפל בעניים ותרומה וצדקה תמיד היו חלק ממנה", סיפרו הוריה.