מגיש הטלוויזיה אברי גלעד נזף הבוקר (שלישי) בתכניתו ב"רשת 13" במבזקן משום שלטענתו הוא וכתב הערוץ בארצות הברית, גיל תמרי, מנסחים את הידיעות המוקראות בחדשות "כאילו המציאות היא שדונלד טראמפ תמיד משקר וג'ו ביידן אומר אמת".

השיחה המביכה בין טראמפ לנתניהו: האירוע שהוכיח למה "סליפי ג'ו" עדיף על טראמפ

גלעד טען כי "המציאות שונה ובית המשפט העליון נותן סעד לטענות טראמפ", והוסיף כי "יש מדינות בהן יש בעיות משפטיות חמורות ולכן אי אפשר להגיד שג'ו ביידן הוא הנשיא הנבחר מכיוון שהתהליך לא תם ויש חילוקי דעות משפטיים".

הנזיפה של גלעד במבזקן לא התקבלה יפה בתקשורת הישראלית ועיתונאים רבים תקפו ברשת את המנחה הוותיק והגנו על המבזקן.

עיתונאי חברת החדשות ציון נאנוס צייץ בטוויטר: "פשוט מדהים. שקר מוחלט של אברי גלעד. הפרדת המעטפות בפנסילבניה הוחלטה עוד לפני הבחירות לבקשת אנשי טראמפ, אבל גם בלעדיהן ביידן ניצח".

העיתונאי אבנר הופשטיין כתב: "אברי גלעד, אמנם אינך עיתונאי, אבל בכל זאת כמה כללים: 1. המבזקן מדווח חדשות ואתה מדווח פייק. 2. בית המשפט העליון לא נתן 'סעדים'. בתי המשפט יבדקו טענות על זיופים אבל אין הוכחות לשום דבר משמעותי. 3. ביידן הוא אכן, על פי ההגדרה החוקית 'הנשיא הנבחר'. חכה חכה יש המשך...."

גם עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון לא נותר אדיש וכתב לגלעד: "כמה אפס אתה צריך להיות ליפול על ילד שמגיש מבזקים. אם יש לך בעיה אברי עם מדיניות חדשות 13 - לך לעורך הראשי".

העיתונאי והפרשן ברק רביד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עצוב מאוד. בושה גדולה".