סרטון טיקטוק תמים לכאורה, בו שלוש בנות נצפו רוקדות לצלילי טרנד האפליקציה החדש, הפך לוויראלי מהסיבות הלא נכונות, כאשר ברקע, תועד זוג שבזמן שהיו במיטה וקיימו יחסי מין. הסרטון, שהועלה לעמוד הטיקטוק thegohousedublin בעל מאות אלפי העוקבים, התפשט ברחבי הרשת והפך לאחד הדברים הכי מדוברים לאחרונה. בנוסף, הסרטון שצולם בסוף מסיבה שהתרחשה בביתם, הפך לחקירה מעניינת במטרה לפתור את התעלומה – מי השניים שהיו במיטה מאחוריהן? צפו בסרטון החקירה הוויראלי: 

@thegohousedublin

A long awaited response😛Who do you guys think it is?😏 ##thegohouse ##fyp ##viral

♬ original sound - The GO House

בסרטון אפשר לראות את שלושת הבנות כשהן נכנסו באלגנטיות אל עדשת המצלמה והחלו לרקוד כל אחת בתורה, לצלילי השיר "Viva la Swing". יחד איתן המצלמה התחילה להתקדם, עד שהבנות נעמדו מול חלון שקוף, בו היה אפשר לראות את הזוג כשהם קיימו יחסי מין בתשוקה רבה והרעידו את המיטה אחורה וקדימה. למרבה המזל, השניים היו מכוסים בשמיכה שהסתירה את מה שהתרחש מתחתיה. 

הסרטון קיבל, עד זמן כתיבת שורות אלו, כארבע מיליון צפיות וסחף אחריו אין ספור תגובות שהתעלמו לחלוטין מהריקוד המצחיק של הבנות והיו מופתעים לגלות את מה שהתרחש מאחוריהן. הגולש אחד כתב: "האנשים מאחורה זכו לקלטת סקס מבלי לדעת אפילו", ואחר הוסיף: "זה גאוני. אפילו לא שמתי לב עד שהסתכלתי בתגובות". עד כה, לא ידוע אם השניים ידעו שהם מצולמים, או שהם נתפסו מבלי ידיעתם, אך הסרטון טרם נגמר. 

מספר ימים אחרי שהועלה הסרטון, החבורה העלתה סרטון המשך בו שתיים מהרקדניות יצאו לחקור מי השניים ששכבו במיטה מאחוריהן. תחילה, הן העידו כי שתיהן רקדו בסרטון, לכן לא יכול להיות שמדובר בהן, ולאחר מכן, הם עברו בין דיירי הבית ושאלו: "איפה היית כשהמסיבה נגמרה?". הראשונה שנשאלה אמרה שלא מדובר בה והציגה צמיד שהוכיח את טענתה. בהמשך הם החלו לשאול את הגברים של הבית, שדאגו להאשים אחד את השני. אך לבסוף, שתי הרקדניות, שהפכו לחוקרות של הבית, העלו את ההשערה כי מדובר באחת הדיירות, שנקראת לילה, והן החלו לרוץ לכיוונה חדרה. כך נותרה התעלומה פתורה עבור הצופים – אך עם זאת, עם רמיזה עבה להמשך.