בראיון פרישה וסיכום תפקיד שערך פרויקטור הקורונה, הפרופ' רוני גמזו בערוץ 12, הדגיש כי הוא לא חושב שהמדינה בדרך לסגר שלישי, אם כי עומד לפנינו אתגר גדול עם בוא החורף והעובדה שמקדם ההדבקה עלה עוד לפני פתיחת כל המשק. "אני רוצה שכולנו נמשיך להיאבק ושכולנו נמשיך לשים לב ולמקד את המאבק שלנו במאבק בקורונה וכך אני חושב שנוכל להימנע מסגר שלישי".

הוא המשיך והזהיר כי את חג החנוכה הקרוב לא נוכל לחגוג נורמלי: "אין נורמלי בתקופת קורונה ושאף אחד לא יתכנן שום דבר נורמלי, הכל יהיה מותאם ושונה, הרבה יותר זהיר ומותאם למצב. בואו נחשוב על כל דבר שאנחנו עושים מפה עד שיגיע חיסון וכולנו נוכל להתברך ברגיעה, עד אז הכל מותאם קורונה".

בהתייחס לדרמה שהתחוללה אתמול בכנסת לאחר שהממשלה ביטלה את הצעת החוק להפיכת העיר אילת ל"אי תיירות", וזאת בשל אי ההסכמה של חברי הכנסת, אמר גמזו כי "הייתה שם תקלה, אני חושב שכולנו, כל הפוליטיקאים וכל מקבלי ההחלטות חייבים לייצר אי ירוק באילת. אילת היא עיר מיוחדת, יש לה מאפיינים כלכליים חברתיים מיוחדים ותנועה מיוחדת וצריך למצוא לזה פתרון". 

בנוגע לפתיחת מערכת החינוך, חזר ואמר כי יש למצוא פתרון וכי "התלמידים צריכים את המפגש גם אם הוא יהיה פעם וחצי בשבוע. אסור לסגור את השלב השלישי לחלוטין. צריך לקחת ממנו בפינצטה את החלקים האפשריים כי לאורך זמן לא ניתן לא לפתוח מערכת חינוך ומסחר בצורה מלאה, צריך למצוא לזה פתרון ויש לי מספר רעיונות שאני משתף את משרד הבריאות בהם".

הוא המשיך והוסיף שהוא מאמין שגם לאחר פרישתו תוכנית הרמזור תמשיך לרוץ, כי כולם כבר מתנהלים לפיה - מראשי הרשויות ועד לפיקוד העורף והמשטרה. בהתייחס לפתיחת איקאה, הדגיש כי הוא חושב שאיקאה תצטרך לדון עם משרד הבריאות והמשפטים וזה לא ילך לה בקלות, אך שאי שאפשר בלי המסחר במדינת ישראל. "נכון שפתחנו את חנויות הרחוב אבל צריך למצוא עוד פתרונות בהמשך כי אי אפשר לסגור את המסחר לתמיד, במיוחד כאשר אנחנו רואים שזה לא משהו זמני". 

את דבריו סיכם בהעברת המקל לפרופסור אש: "אני מעביר לפרופסור אש את הכל, יורד איתו לפרטים ואני חושב שאת האירוע הזה כל פרויקטור צריך לנהל מהפרטים הקטנים, מלמטה, כל בורג, להכיר ולדעת כל דוח וכל מצב וכל רשות מקומית - זה מה שאני עשיתי וככה אני מעביר לו את התפקיד".