ג'ולי לאבינג, בת ה-51 מארה"ב, העניקה לבתה את המתנה הגדולה ביותר שהיא יכלה להעניק לה לכבוד יום ההולדת ה-29 שלה, כאשר היא שימשה בתור אם פונדקאית וילדה בעצמה את הבת של בתה, כלומר – הנכדה שלה. בעמוד האינסטגרם הפעיל של ברנה לוקווד, בתה של לאבינג, היא דאגה לשתף את כל תהליך הכניסה לפוריות שלה ושל בעלה, אך אחרי שהיא פרסמה כי אמה הפכה להיות האם הפונדקאית של התינוק שלה, הגולשים ההמומים לא יכלו שלא להישאר לעקוב. כך בישרו האם ובתה ברשת על הליך הפונקאות המשפחתי:

View this post on Instagram

A post shared by Breanna Lockwood (@ivf.surrogacy.diary) on

בראיון של האם ובתה, שנערך עבור ערוץ החדשות Today Show, הם סיפרו כי ההיריון עבר חלק. "זה היה כמו בספרי הלימוד, הכל היה פשוט מושלם", אמרה לאבינג. בנוסף, הם סיפרו כי לוקווד נאבקה בניסיונות ממושכים להיכנס להיריון, חוו ארבע קליטות עוברים כושלות, שתי הפלות והיריון חוץ רחמי. לאחר תהליך אינטנסיבי שעברה, שהותיר אותה עם צלקת ברחם, היה החליטה לפנות אל פתרון אחר, וכך היא ובעלה החליטו להיעזר באם פונדקאית – היא בחיים לא תארה לעצמה שזו תהיה אמא שלה. האם ובתה אחרי בדיקת האולטרסאונד:

View this post on Instagram

A post shared by Breanna Lockwood (@ivf.surrogacy.diary) on

"רוב האמריקאים לא יכולים להרשות לעצמם להשתמש באם פונדקאית, המחיר של זה גבוה ויכול להגיע מעל 100,00 דולר", סיפר ד"ר בריאן קפלן, מומחה ממרכז הפוריות באילינוי. לכן, לאבינג החליטה לתרום את חלקה ולהציע להיות האם הפונדקאית של בתה, ויחד הם ניגשו בחזרה אל ד"ר קפלן. התגובה המיידית של הרופא הייתה שמדובר ברעיון לא טוב. "עשיתי למעלה מ-20 אלף הליכי הפרייה בחיי. בדרך כלל הפונדקאית צריכה להיות מתחת לגיל 40, אך הפעם החלטתי שצריך להתאים את הפונדקאית אל הזוג באופן אישי", אמר ד"ר קפלן. התינוקת הקטנה שנולדה מתוך הבטן של סבתא שלה:

View this post on Instagram

A post shared by Breanna Lockwood (@ivf.surrogacy.diary) on

אחרי בדיקות קפדניות, המשפחה כולה קיבלה אור ירוק להתחלת תהליך הקליטה. לדבריו של ד"ר קפלן, היה להן הרבה מזל כיוון שלאבינג נקלטה כבר בעובר הראשון. "אני נמצא עם ברנה כבר הרבה שנים, לאורך כל הקושי והטראומות שהיא עברה, אם לא היה לה את אמא שלה – לא היה לה תינוקת", אמר הרופא. אחרי תשעה חודשי היריון מוצלחים, התינוקת הקטנה הגיחה לעולם והעניקה אור לחיי המשפחה כולה. אחרי הלידה, לוקווד העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה של התינוקת הקטנה וכתבה: "אמא שלי הייתה כוכבת לאורך כל הדרך. ההקרבה שהיא עשתה כדי להביא לעולם את התינוקת הקטנה הזו היא עוצרת נשימה".