ביום שישי האחרון, תושב העיר חוחוי שבצפון ארגנטינה תכנן לצאת לעוד יום שגרתי בעבודה, כאשר לפתע הוא נתקל בחיה מאיימת שחיכתה לו בפתח הדלת. להפתעתם של תושבי השכונה, התברר כי מדובר בגור של פומה שהחלה להסתובב באזור והטילה איימה על כל הסובבים. לכן, כדי שיוכל לצאת אל יום העבודה שלו, השוטר הארגנטינאי, ששמו לא פורסם, נאלץ לקרוא לאנשי החילוץ על מנת להרחיק את החיה. צפו בפומה על מפתן דלתו של הגבר: 

במזל, הגבר הארגנטינאי תיעד את החתול המאיים על מפתן דלתו. בסרטון אפשר לראות את הפומה שוכבת בחלק הקדמי של הבית, שהופרד בסורגים. היא הייתה נראית נינוחה ולא ניסתה להתקרב אל הגבר, שאף דאג לשלומה וחשש למקרה בו יתקרב כלב אל החצר ויתפתח עימות בין השניים. כתוצאה משיחת הטלפון של התושב הארגנטינאי אל המשטרה המקומית, התייצבו במקום צוותי החילוץ שכללו שוטרים, כבאים ואנשי חברת חיות הבר במדינה שהגיעו כדי להרחיק את החיה. 

חילוץ הפומה מביתו של השוטר (צילום: מתוך יוטיוב)

בסרטון הנוסף, אפשר לראות את אנשי כוחות החילוץ, אחרי שהרדימו את הפומה, מפנים אותה אל עבר הרכב שלהם, במטרה לקחת אותה לבדיקה. "הפומה ככל הנראה חיפשה מסתור מכלבים. כעת היא נלקחה לווטרינר על מנת לבחון את מצבה הבריאותי, את הגיל שלה והאם היא תוקפנית", אמר רוק יפורה, רכז מחלקת חיות הבר במדינה, והוסיף: "בגלל שמדובר בחיית בר, אחרי הטיפול הרפואי, היא תוחזר אל הטבע". 

על פי דיווחי ערוץ החדשות המקומי בחוחוי, האזרח שנתקל בחיה המלחיצה סיפר כי האירוע התרחש בסביבות השעה 07:00 בבוקר. בנוסף, התברר כי הארגנטינאי הוא גם שוטר בעצמו, לכן, הוא התחיל יום העבודה שלו באירוע שהתרחש – בבית שלו. התברר, כי זו אינה הפעם הראשונה בה פומה מסתובבת חופשי בעיירה. בשנת 2018, פומה הגיע אל שכונת לוס פראלס שבחוחוי והטילה אימה עם תושבי האזור.