סנגוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוה"ד בעז בן צור ועמית חדד הגישו הערב (רביעי) בקשה לתיקון כתב האישום נגדו "נוכח הפגמים הקשים שנפלו בו", לטענתם. 

בקשה לתיקון כתב האישום by maariv on Scribd

על פי הבקשה, בכתב האישום ישנן ראיות בכתב, על אף שקיים חוק האוסר זאת. "הכללתם בכתב האישום של פרטים פסולים מקורה במהלך בלתי ראוי של המאשימה בניהול ההליך, אשר מיוסד, בין היתר, על הליך חקירתי פגום ומגמתי ועל שיקולים העומדים בסתירה לעקרונות של צדק והגינות משפטית".

עוד נכתב כי כתב האישום מתייחס שלא על פי חוק למשפחתו של נתניהו, רעייתו וילדיו כישות אחת הקשורה אליו, ומייחס לרה"מ טענות המופנות נגדם, כאילו מדובר בו שביצע אותן. בהסברם כתבו הסנגורים כי "התביעה אינה יכולה לייחס לראש הממשלה את מעשיהם (הנטענים) של רעייתו ובנו, ובוודאי שלא ניתן לברוא אישיות משפטית שנקראת "נתניהו ובני משפחתו" לשם כך".

עוד עולה מן הבקשה כי לטענתם בכתב האישום נעדר פירוט עובדתי מספק על המתנות שלכאורה ניתנו על ידי נתניהו, המועדים שבהם התקבלו, זהות מוסרם ומקבלם וזהות מבקשם. הסנגורים הוסיפו כי "לא ניתן לקבל מצב שבו כתב אישום בעבירת שוחד לא כולל פירוט של המתת שנטען שניתנה".

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "מדובר בבקשה שהינה חלק משלב הטענות המקדמיות. כשייקבע מועד לתגובה על ידי בית המשפט הפרקליטות תגיב באופן סדור לכל הטענות".