אישה שיצאה לדייט עם גבר נשוי, שטען כי הוא פרוד, מצאה את עצמה חיה עם כל בני המשפחה שלו – אשתו וחמשת ילדיהם. כבר חמש שנים שהשלושה חיים יחד ומנהלים חיי משפחה בקונטיקט, ארה"ב, שעל פניו נראים הרמוניים. בראיון שקיימו עם עיתון החדשות הבריטי Daily Star, הם סיפרו על סיפור ההיכרות המשונה ועל החיים הפוליאמורים. 

בני משפחת גומז  (צילום: רשתות חברתיות)
בני משפחת גומז (צילום: רשתות חברתיות)

הכל התחיל כאשר מוניקה סנדובל, הצעירה שהצטרפה למשפחה, קבעה לפגוש את הגבר הנשוי גילברט גומז, בזמן שחשבה שהוא רווק. אחרי שהשניים החלו להתקרב, גומז חשף בפניה כי הוא נשוי לאישה בשם ג'יזל וכי לשניים יש ארבעה ילדים, כולל תינוק שרק נולד. גומז החליט להכיר בין אשתו והמאהבת שלו ולא האמין שכך יתפתח הסיפור. באותו הזמן בו גומז הכיר את המאהבת, אחת מילדיו של גומז חלה בסרטן ועם ההיכרות המתפתחת, סנדובל החלה להתקרב אל ילדיו של גומז, וגם אל אשתו. 

כאשר הקשר בין השניים והמחלה של הבן היו בעיצומם, סנדובל גילתה כי היא נכנסה להריון. "לא ידעתי איך לספר לג'יזל. בהתחלה היא נפגעה מאוד כי היא עברה תקופה קשה, אך בסופו של דבר היא קיבלה את זה", סיפרה סנדובל. ככל שעבר הזמן, הבן החולה נרפא ושתי הנשים החלו להתקרב והפכו למאהבות בעצמן. "אמרתי לגילברט שש לי עניין גם בבנות, דבר שמעולם לא סיפרתי לאף אחד", אמרה ג'יזל והוסיפה: "ידעתי שמוניקה בונה מערכת יחסים עם בעלי, וזה היה קשה כי ניסיתי להתמקד בבני החולה, אבל היא כל כך תמכה ועזרה לנו, אז עכשיו היא כבר חלק מהמשפחה". 

מוניקה, ג'יזל וגילברט גומז, השלישייה שחיה יחד (צילום: רשתות חברתיות)
מוניקה, ג'יזל וגילברט גומז, השלישייה שחיה יחד (צילום: רשתות חברתיות)

סנדובל סיפרה: "ג'יזל ואני היינו רק חברות בהתחלה, לא יותר מזה, אבל עם הזמן הרגשתי שאני נמשכת אליה והחלו להתפתח בנינו רגשות וזו הייתה הפעם הראשונה שלי עם בחורה". כאשר משפחתה של סנדובל שמעה על אורח חייה החדשים, הם החליטו לסלק אותה מביתם, ולבסוף, משפחת גומז החליטה להזמין אותה לגור איתם. בימים אלו, השלושה מתגוררים בקונטיקט עם חמשת ילדיהם. 

"אם מישהו היה מספר לי שאני אחיה בקשר מהסוג הזה לא הייתי מאמינה. לימדו אותי שזה חטא להיות עם בני אותו המין שלי, או עם מספר בני זוג. עכשיו, לא יכולתי להיות מאושרת יותר וכולנו כל כך אוהבים אחד את השני", אמרה סנדובל. בראיון, גומז טען כי במידה והוא היה מספר למאהבת שלו כי הוא נשוי מההתחלה, היא לא הייתה נותנת לו את ההזדמנות להכיר. "רציתי שהיא תפגוש את האדם שאני ותאמין בי כדי שתוכל להרגיש בנוח לפגוש את המשפחה שלי" סיפר גומז וסיכם: "מזל שעכשיו אנחנו משפחה מאושרת אחת גדולה".