פרסום הדיווח על ההתנקשות בחייו של בכיר אל קאעידה אבו מוחמד אל-מסרי בבירת איראן על ידי סוכנים ישראלים, אושר לאחר שהמודיעין הצביע על כך שהוא מתכנן לבצע פיגועים נוספים במזרח התיכון. כך פורסם הערב (שבת) לראשונה בכאן חדשות, וזאת על פי גורמי ביון במערב.

גם העיתונאי רונן ברגמן, שחתום על הדיווח בניו יורק טיימס, אמר כי "השיטה בה מגיעים שני רוכבים על אופנוע, כשאחד נוהג והשני יושב מאחוריו ויורה, היא שיטה שהמוסד משתמש בה לא מעט פעמים, לפחות על פי מפרסומים זרים".

כזכור, הניו יורק טיימס דיווח כי אבו מוחמד אל מסרי, מי שנחשב כאחראי על מתקפת הטרור נגד שגרירויות ארצות הברית בקניה ובטנזניה ב-1998, חוסל על ידי ישראל בטהרן, בחודש אוגוסט האחרון.

אל מסרי חוסל ב-7 באוגוסט השנה, יום השנה ה-22 לפיגועים בשגרירויות בהם נהרגו 224 בני אדם, כשנורה בידי שני מתנקשים רכובים על אופנוע ברחובות טהרן. הוא נהרג לצד בתו, מרים, שהיא אלמנתו של בנו של אוסאמה בן לאדן, חאזמה.

ה"טיימס" דיווח כי המתקפה בוצעה על ידי סוכנים ישראלים, שפעלו בהוראת ארצות הברית. עבדאללה היה תחת מעקב אמריקאי לאורך שנים, ונחשב למי שנמצא גבוה ברשימת הטרוריסטים המבוקשים של הממשל האמריקאי.