אחרי 15 שנות נישואין ובת משותפת, מערכת היחסים בין הזוג ממרכז הארץ החלה להתדרדר. כאשר השניים החלו בתהליך גירושין, הועלה לדיון הנושא הכלכלי בין השניים, במרכזו עומדים ארבעה תוכים, שהפכו לתחביבו של הבעל ולחלק בלתי נפרד מחייהם של בני הזוג. הציפורים של המשפחה הפכו לבעיה כלכלית בין השניים, שכן הם מקללים, מגדפים ו"גונבים את כל הכסף". 

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי בשנה האחרונה בעלה התעלל בה ומנע ממנה ומבתם מוצרי מזון בסיסיים עד כי הן הגיעו לסף רעב. כחלק מהניסיון של הבעל לדחות את טענות אשתו בנוגע למצב הכלכלי הקשה, הוא טען כי הקשיים הכלכליים נגרמו כתוצאה מההוצאות על התוכים לאורך השנים. עו"ד סולן טענה כי דבריו של הבעל נשמעים מגוחכים לאור העובדה כי הוא מועסק במשרה בכירה ואף האישה משכרת במשכורת גבוהה. בנוסף לכך, אחד התוכים נקנה לזוג על ידי הוריה של האישה, כמתנה בשווי 5,000 שקלים. שני התוכים הנוספים הועברו אל השניים על ידי אישה במצב רפואי קשה, ואילו רק התוכי הרביעי נרכש בידי הזוג בשווי של אלפי שקלים בודדים. 

"בקופה המשותפת התוכים לא היו צריכים להוות מטרד עם הכנסה של כמה עשרות אלפי שקלים של בני הזוג. לכן, הניסיון להפיל את התיק על התוכים, הוא סוג של ניסיון התחמקות", אמרה עו"ד סולן והוסיפה: "הניסיון למנוע מהאישה והילדה את המזונות, כמו גם הניסיון למנוע מהן מזון וצרכים בסיסיים הם בגדר התעללות פיזית ונפשית קשה". כאמור, הבעל מבקש לפטור את עצמו מתשלום המזונות בטענה כי "מצבו הכלכלי רעוע בגלל התוכים". בזמן כתיבת שורות אלו, מתנהל דיון בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני הגדול בירושלים על רקע סירוב המזונות. הפסיקה בתיק עתידה להגיע בחודש הבא.