בכל שפע משלוחי האוכל שהקורונה העניקה לנו – צצים להם מידי פעם כמה פנינות שגורמות לי להיות קצת שמחה שהקורונה הגיעה. אחרת מי יודע? אולי המשלוח הזה מעולם לא היה קורה!
אחת מהן היא בית הסושי טוקיו קלאב- מבית הסושיאל קלאב.
כבר כתבתי פה לא מעט על הסושיאל קלאב ואני מודה שאני מעריצה לא קטנה שלהם. כבר שנים שהם עושים דברים בסטייל וכמו שצריך בלי הרצון לדפוק קופה, אלא עם הרצון להשאר פה לטווח ארוך ולעשות את זה הכי בפאסון שאפשר. לכן כששמעתי שהם פתחו בר סושי שכרגע עובד למשלוחים בלבד, היה לי ברור שהולכת להיות חגיגה לעיניים וחוויה בפה.
זה בדיוק מה שקרה.
אכלנו בתקופת הקורונה לא מעט סושי ופרגנו לכולם בהתאם לתקופה, כל עוד הם סיפקו חוויה כלשהו ושמרו על איכות חומרי גלם, אבל פה קיבלנו משהו אחר, פה קיבלנו הידוק וחידוד של טעמים ומרקמים שלפה שלנו לקח כמה דקות להבין מה אנחנו אוכלים. הכל היה כל כך, אבל כל כך טעים שבאיזשהו שלב קלטנו שאנחנו מחסלים את המשלוח כל כך מהר שהתחלנו לאכול ממש לאט כדי שהטעם יישאר כמה שאפשר.
על הסושי אחראי המאסטר סושי אלייה באשס לשעבר מהדיינינג ורואים את זה במשלוח, האורז היה דקיק ומהודק אבל עם נוכחות, התיבול של חומץ האורז והסוכר הגיע ברמיזות עדינות מאחורי כל ביס ופשוט הרגישו שיש השקעה בהכנת האורז, כל פיסת דג שהונחה או גולגלה הייתה מלאה בטעמים וקיבלה טיפול אחר.

גאד דאם הסויה
פשוט אכלנו אותם ככה נקי בלי שום תוספת אבל אז גילינו את הסויה... גאד דאם הסויה. למה לא גילו לנו שיש כזו סויה טעימה עד היום, מושרית בבוניטו ואצות ועם עוד כל מיני תוספות שלא הצלחנו לגלות, הסויה של טוקיו קלאב מעושנת ומלאת אומאמאי מטורף שיגרום לכם לרצות לשתות אותה ככה או לפחות לעשות הזמנה נוספת אבל הפעם עם בקשה לאקסטרא סויה

הסויה המעושנת של טוקיו קלאב (צילום: אסנת גואטה)
הסויה המעושנת של טוקיו קלאב (צילום: אסנת גואטה)

התפריט כולל משחקים עם חומרי גלם מעניינים כגון עלי שיסו ועלי חזרת, ברביקיו יפני, מנגו וקוקוס קלוי. אבל אם אתם מחפשים פה סושי מטוגן ורול שמנת וסלמון- תעברו הלאה.
מה כן כדאי לכם לטעום? הכל! אבל בואו נתמקד:  קודם כל – בגלל שזה שייך לסושיאל קלאב יש בתפריט קוקטיילים מעולים, אז עשו לעצמכם טובה וקחו איזה קוקטייל כגון מרגריטה מעושנת או מרטיני יוזו-ליצ'י, ככה לפתוח את הרעב. 
"מאשרום אבוקדו רול" הוא רול מסקרן המכיל מיקס של פטריות, ברבקיו יפני ואספרגוס עטוף כולו ברצועות אבוקדו וטיפות של ספייסי יוזו שמעצימות את הטעמים עם הלימוניות העדינה-חריפה (58 שקלים), הספייסי סלמון הגיע עם חריפות של עלי חזרת ומעטפת של סלמון צרוב  (62 שקלים) והסלמון מיסו מגיע עם חריפות של עלי חזרת, מיסו יוזו מלא טעמים של אומאמי לימון, אבוקדו, סלמון ומעטפת של סלמון צרובה, איקורה (ביצי סלמון ) ועלי שיסו שגם הם נתנו רעננות חריפה עדינה-שפע משחקי טעם בביס אחד (64 שקלים). הרול המנצח של הערב היה האונגי – וואו.. רול של צלופח מעושן קלות בטריאקי, עם אספרגוס , עירית, ואבוקדו ומעטפת אבוקדו ,טוביקו וטוגארשי שנתנו פיקנטיות קריספית לביס (66 שקלים), את האונגי קיבלנו בעוד רול מנצח, רק הפעם האונגי עטף רול של שרימפס בטמפורה ואבוקדו (72 שקלים). בשניהם השילוב בין האונגי הצרוב והסויה המעושנת יגרמו לבלוטות הטעם שלכם לשחק סלסה. מבטיחה לכם. סיימנו ברול כיפי ומעט מתקתקת של סביצ'ה המאצ'י  (ילו טייל) מנגו  (68 שקלים), שכלל ילו טייל טרי קצוץ, יוזוקושו (ממרח יוזו מעט פיקנטי) ומעטפת של מנגו כתמתם, קוקוס קלוי ועלי חזרת- שוב משחק בין חריפות למתיקות וקראנץ. אין ביס שהוא סתם ביס בטוקיו קלאב.

טוקיו קלאב- משלוח  (צילום: אסנת גואטה)
טוקיו קלאב- משלוח (צילום: אסנת גואטה)

המחיר לא זול, אבל ההשקעה  בעבודה ובחומרי הגלם הופכת את המשלוח ואת הסושי הזה לחוויה, גם אם חוויה חד שבועית או פחות – עדיין זה סושי שתזמינו בידיעה שצפויה לכם הנאה לא פחות ממושלמת

טוקיו קלאב, 03-5601114  0- הזמנות בוולט