זוג תאומים מפורסמים מצרפת, שנולדו שונים אחד מהשני, התמכרו לניתוחים פלסטיים וגרמו לעצמם להיראות דומים. בעקבות הפרוצדורות הקוסמטיות של התאומים, איגור וגרישקה בוגדנוף, בני ה-71, הם כמעט בלתי ניתנים לזיהוי בימינו, בהשוואה לפעם הראשונה בה הם הופיעו בטלוויזיה הצרפתית בשנות ה-70. על פי הדיווחים, האחים החלו את סדרת הניתוחים כבר בשנות ה-90  ועד היום הם הספיקו לשנות את פרצופם לגמרי. צפו בקטע מתוך התוכנית של התאומים בוגדנוף ששודרה בשנות ה-80: 

בשנת 2010 דווח כי איגור וגרישקה ביצעו מספר שתלים בסנטר ובלחיים, כמו גם בוטוקס ומילוי בשפתיים. כתוצאה מכך, כבר אז הם כונו על ידי אנשי התקשורת בצרפת "פריקים" ו "אנשי חתול". פניהם המתוחות הפכו מפעם לפעם דומות יותר וכך השניים גרמו לעצמם להראות כמעט זהים. חלק מהאוהדים של השניים מאמינים כי הם סובלים מאקרומגליה – מצב רפואי חמור הקשור להפרעה בבלוטות במוח שגורמות לעצמות הגולגולת והגפיים לגדול. 

התאומים איגור וגרישקה לפני הניתוחים הפלסטיים (צילום: רשתות חברתיות)
התאומים איגור וגרישקה לפני הניתוחים הפלסטיים (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הנתונים הסטטיסטיים בארה"ב, מספר הגברים שעברו ניתוחים פלסטיים הולך וגדל בהתמדה. הדו"ח השנתי של האגודה האמריקאית לכירורגיה פלסטית, לשנת 2019, מראה כי נעשו 18.1 מיליון ניתוחים פלסטיים בשנה זו, לעומת שנים קודמות בהן הממוצע עומד על כ-13 מיליון. בנוסף, חמשת ההליכים המובילים היו הגדלות חזה, שאיבת שומן, ניתוחי עפעפיים, ניתוחי אף ומתיחת פנים. 

איגור וגרישקה ידועים גם כפרזנטורים, מפיקים ומגישי טלוויזיה. מאז שנות ה-70 השניים התעסקו במדע בדיוני וקוסמולוגיה. הם גדלו במשפחה אצילית בטירה של סבתם, שהייתה בת למשפחת קולובראט המפורסמת שהייתה שייכת לחברה הגבוהה באירופה. כמו כן, איגור גם היה נשוי לרוזנת לודמילה ד'אולטרמונט וגם לאמילי דה בורבון, בתו של הנסיך מישל בורבון.