ראש הממשלה נתניהו סיפק מספר לא מבוטל של אמירות השבוע, אשר הצליחו לעורר את חמתו של נתן זהבי. היום (ראשון), בתוכניתו ב-103FM, הגיב זהבי לשיתוף הפעולה בין נתניהו לבין ראש סיעת רע''ם, מנסור עבאס ואמר כי: "עבאס ייתן את תמיכת לממשלה בראשות נתניהו. שבוע אחר כך יגיע המשיח". "בחיים לא ראיתי כלב הולך על שתיים", התרעם זהבי בעקבות ההקלטות בהן נשמע נתניהו מדבר על יריבו נפתלי בנט.

"ציפיתי הבוקר לשמוע מה תהיה תגובתם של עכוזני בלפור למערכת היחסים המופלאה שמתקיימת באופן לא יאומן כי יסופר בין ראש ממשלתנו האהוב, מר בנימין נתניהו לבין סיעת רע"ם ומנסור עבאס העומד בראשה". 

"יש דיבורים, יש מפגשים, מתקבלות החלטות וגם רואים תוצאות בשטח. זה מעורר תקווה, סוף-סוף יכירו ב-20 אחוז מתושבי ישראל כאזרחים וגם בנציגים שלהם. אלא מה? אחרי תקופה כל כך ארוכה שבה כל הצייצניים וכל הפלצנים וכל העכוזנים הזהירו אותנו מממשלה שעלולה לקום בתמיכת הרשימה המשותפת, היינו בחרדה". 

מנסור עבאס  (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
מנסור עבאס (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

"אמרו שהם תומכי טרור, שהם רוצים את השמדתה של מדינת ישראל, מה לא אמרו? אמרו הכול. ההסתה הייתה ברמות הכי גבוהות שיש. נתנו לנו להבין שישנן פגישות סודיות בין גנץ לרשימה המשותפת, בין אשכנזי לרשימה המשותפת, בין יאיר לפיד לרשימה המשותפת. מסתבר ההפך. מי שמנהל שיחות ומגיע להחלטות בנושאים של ערביי ישראל, שמזמן היו צריכים לדון בבעיות שלהם בצורה רצינית, הוא ראש הממשלה נתניהו ועל כך מגיע לו ברכות. אבל העכוזנים השתתקו, כי הם ניהלו מסע הסתה, טפו-טפו-טפו בכישרון רב".

"אז זהו, אז יש קואליציה עתידית בבחירות הבאות, שבה ככל הנראה אני מדגיש ככל הנראה, אם יהיה פירוד ברשימה המשותפת, ראש סיעת רע"ם, סיעה אסלאמית אחול מניוקי, מר מנסור עבאס ייתן תמיכה לראש הממשלה נתניהו. שבוע אחרי זה יגיע המשיח. לא יודע אם על חמור לבן אבל יגיע כי זה באמת ימות המשיח. אחרי שאמרנו את זה, מעניין מה יגידו אלה שמפקססים תמיד שהשמאלנים הולכים עם הערבים. מה יגידו עכשיו? אין להם מה להגיד".

"אם אנחנו מתייחסים למר נתניהו, איך לא נוכל להתייחס לציוץ שראיתי באתר ICE ונחרדתי. יאיר נתניהו, אחד מהמנהיגים הדגולים שקמו לעם היהודי בדור הזה, אומר ש"הקימו את הקיבוצים, שזה דבר שחוץ מישראל לא קיים בשום מקום בעולם חוץ מצפון קוריאה, באיזה מין רעיון לחברה אוטופית. אנחנו יודעים איך זה מסתיים לבסוף, בברית המועצות ובגרמניה הנאצית". להשוות את הקיבוצים למה שהיה בגרמניה הנאצית? יאיר נתניהו נכדו של ההיסטוריון בן ציון? תגיד, התחרפנת? חזרת, לא השתמשת בסמים קודם אבל אולי התחלת, סמי הזיה משהו? הקיבוצים? גרמניה הנאצית?".

"גם מר נתניהו לא טומן ידו בצלחת ומי שהקשיב טוב לדבריו של רביב דרוקר, שיש בידיו הקלטות מאוד מעניינות שנערכו בין ניר חפץ למר נתניהו וגם בין אחרים, שמע אותו מתבטא בצורה שיכולה לעלות ביוקר בבחירות הקרובות. למשל, על מי שמאיים היום על מעמדו הבכיר לקראת הבחירות הבאות, הלוא הוא ראש מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט"

"הוא אומר 'בנט הוא כלב קטן'. בקולו, לא בקולי, 'בנט הוא כלב קטן'. יא אללה, אני בחיים לא ראיתי כלב שהולך על שתיים עם כיפה על הראש. מה זה הדבר הזה? הייתה גם גברת מהמשפחה שאמרה בזמנו שתישרף המדינה ושבעלה יכול להיות נשיא אמריקה, אבל לא ניכנס לכל הדברים האלה כי אין לי שום עניין להתנגח במשפחת נתניהו, בעיקר אחרי ששמעתי את נתניהו אומר שניצחנו את הקורונה".

נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"בקולו, אמר דברים שפתחתי היום את העיתונים וחיפשתי אם באמת כבר ניצחנו. אני אצטט במדויק. נתניהו: "יום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה''. אחרי כל הפשלות שהיו במהלך המלחמה בקורונה, עם כל המו''מ  עם כל החברות שמייצרות חיסונים נגד הקורונה, הלכו על החברות הלא נכונות, זרקו מאות מיליונים, בסוף חטפו 'זובור'".

"ראש החברה שהודיעה שיש לה את החיסון, פייזר, הוא במקרה כנראה יהודי וראש הממשלה נזכר איך הוא פגש אותו בבית כנסת, השד יודע מה, הביא איזה סיפור ואמר ששוחח איתו באמצע הלילה, כאילו הוא זמין אליו".

"רק מה הוא שכח? שכשהוא דיבר איתו היה 02:00 בלילה שם אבל היה צהריים פה. מה זה הלוקשים האלה מר נתניהו, על מי אתה עובד? אתה חושב שהציבור מטומטם? הוא מטומטם ברובו הגדול, אבל תן קרדיט שלא כולם מטומטמים. ברור שאם אתה הולך לדבר עם מנכ"ל חברה כמו פייזר אתה לא מצלצל אליו ב-02:00 בלילה שעון ארה"ב, אלא בשעת צהריים. להפוך את זה כאילו אתה מדבר עם מי שאתה רוצה באמצע הלילה, אלה דברים קטנים, אבל הם מעצבנים. הזלזול הזה והשחצנות הזאת מעצבנים".