להביא תינוק חדש לעולם זו תמיד סיבה למסיבה, אך הפעם החגיגות יצאו משליטה וכמעט הביאו למותו של התינוק עצמו. בסרטון ויראלי שפורסם בימים האחרונים, אפשר לראות את בני המשפחה מאושרים לחגוג את מסיבת חשיפת מין התינוק – עד שאחד האורחים שמח קצת יותר מידי. צפו בסרטון הוויראלי ששבר את הרשת: 

@jay.crnt

Reply to @mooniepie08 ##itsagirl🎀 ##pregnant ##fail ##ohnono ##genderreveal

♬ original sound - JaycrnT🙆‍♂️

המשפחה כולה ערכה את חגיגות גילוי מין הילוד כשהם מוקפים בחברים ומשפחה. האישה ההריונית ובעלה עמדו על יד פסל שעשוי בלונים בצבעים ורוד וכחול וחיכו לנפץ את אחד הבלונים במטרה לחשוף בפני כולם את מין התינוק שלהם. הרעיון היה לפוצץ את הבלון השחור הגדול שבאמצע, אם יצא הצבע הוורוד מדובר בבת, ואם יצא הצבע הכחול מדובר בבן. 

בסרטון הטיקטוק תועד הקהל באירוע סופר לאחור וכאשר נגמרת הספירה, האב פוצץ את הבלון וחשף בפני כולם כי מדובר בתינוקת. לאחר שנחשפה הבשורה, כל האורחים החלו לקפוץ משמחה. אך לפני שהאם הספיקה לחבק את בעלה, אחד האורחים הסתער עליו מרוב אושר והאם ההריונית נדחקה מהחגיגות אל הקרקע. כשהוא לגמרי לא מודע, האורח המשיך לקפוץ למעלה ולמטה תוך כדי שהוא רומס את האם לעתיד. לבסוף, הצלם של הסרטון, שהבחין באישה שרועה על הרצפה, צעק והחל לנסות לעזור לה לקום. 

הסרטון הוויראלי צבר כבר מיליוני צפיות ומאות אלפי תגובות שביקרו את האורח הנרגש. אחד כתב: "נכון, המשפחה והחברים גם שמחים, אבל תנו להורים להתחבק קודם כל. הם רק עכשיו גילו את המין של התינוקת שלהם". אחרת כתבה: "זה גורם לי לכעוס ממש. מה הגברים האלה חושבים לעצמם? זה התינוק שלה קודם כל". אך רבים גם צחקו מהסרטון, אחרי שנחשף כי האישה בסדר והיא והתינוקת לא נפגעו.