דוגמנית כושר אמריקאית, בעלת גוף "על אנושי", כבשה את הרשת עם מאות אלפי עוקבים, ובימים אלו היא גם בדרך לכבוש את הוליווד. מבט אחד על ראקי ג'ובאני יכול לגרום לגברים ונשים כאחד להיות די זהירים לידה, בעקבות השרירים שהיא פיתחה לעצמה שגרמו לה להראות מאיימת וחזקה. עם השנים, ג'ובאני הפכה למפורסמת יותר ויותר, והיא ידועה בזכות גופה השרירי והגישה החיובית שלה לחיים ולאימונים האינטנסיביים שהיא מבצעת על מנת  להיראות כך. צפו בסרטון במעבר מעורר ההשראה של ג'ובאני אל תעשיית הבידור בהוליווד:

ג'ובאני, בת ה-32, נולדה וגדלה במיאמי שבארה"ב. על פי הדיווחים, כבר בתור ילדה היא התעניינה בדוגמנות כושר ושאפה להפוך את התחביב לקריירה. לאורך כל שנות חייה ג'ובאני הייתה אישה חזקה ששאפה להיות שרירנית, ואף החלה לקחת תוספי תזונה ולאמץ לעצמה שגרת אימונים קפדנית במטרה לפתח את גופה. בניגוד למודלים אחרים של כושר, דוגמנית הכושר הזו התאמנה כל כך קשה – עד שחלק מהמעריצים תהו האם מדובר בגבר. במשקל של 80 קילוגרם ובגובה של 1.85 מטר, ג'ובאני בעלת מבנה גוף לגמרי יוצא מין הכלל.

דוגמנית הכושר בזמן אימון (צילום: רשתות חברתיות)
דוגמנית הכושר בזמן אימון (צילום: רשתות חברתיות)

תחום הכושר ופיתוח הגוף באמריקה הוא נפוץ מאוד וג'ובאני החליטה לאמץ לעצמה את אורח החיים האינטנסיבי הזה. עם הזמן, היא הפכה לאושיית רשת ולמאמנת אישית מפורסמת מאוד במדינה, ובעזרת דפוסי האימונים שלה והגישה שלה לחיים, היא נתנה השראה למתאמנים רבים. היא מתמחה בעיקר בהרמת משקלים כבדים וסוג כושר שנקרא HIIT שעובד על שילוב של סיבולת לב ריאה ופיתוח שרירי הרגליים והליבה. לאחרונה ג'ובאני פרסמה בעמוד באינטסגרם הוויראלי שלה, כי היא מתכננת לקחת את קריירת השרירים שלה למקום אחר, ולהפוך לשחקנית בהוליווד.

דוגמנית הכושר ראקי ג'ובאני (צילום: רשתות חברתיות)
דוגמנית הכושר ראקי ג'ובאני (צילום: רשתות חברתיות)

בקליפ חדש שעלה לערוץ היוטיוב Truly, ג'ובאני נראית מתרגשת לקראת המעבר אל תעשיית המשחק, והיא שואפת לכבוש אותו, כפי שעשתה ברשת. היא פתחה את הסרטון באמירה: "רובכם מכירים אותי כמלכת מיאמי, אבל עכשיו, אני אולי אהפוך למלכה של לוס אנג'לס". בנוסף לכך, היא העידה כי לוס אנג'לס יכולה להיות מאיימת בהתחלה. "בלוס אנג'לס להיות רזה זה הטרנד, להיות קטנה. אבל במיאמי זה שונה, פיתוח הגוף זה הדבר – עבדתי קשה בשבילי השרירים שלי ואני גאה בהם".