בואו נהיה כנים – ערב רגוע עם בן או בת הזוג בדרך כלל מסתכם בישיבה על הספה בזמן שכל אחד מהשניים גוללים ברחבי הרשתות החברתיות. אם אי פעם תהיתם לעצמכם על מה שהחצי השני שלכם מסתכל בזמן שאתם יושבים יחד, כדאי לכם לנסות את השיטה של הצעירה הזו. דומיניקה בת ה-19, שחשדה בבן זוגה, פבריציו ספנסר, מצאה שיטה מצחיקה ומקורית להסתכל על בן הזוג שלה – בזמן שהוא מסתכל על בנות אחרותצפו בתיעוד הדרך המקורית של הצעירה לרגל אחר בן הזוג שלה: 

דומיניקה, קיוותה לא לתפוס את בן זוגה על חם, אך היא הרגישה שהיא חייבת לנסות ולהסתכל מבעד לטלפון שלו. באמצעות טריק חכם, שכולל בסך הכל מראה ואת שתי כפות רגליה, היא הצליחה לרגל אחד הרגלי הגלישה של ספנסר. היא תיעדה את עצמה אחרי שהניחה מראה בין האצבעות בכפות רגליה וכיוונה אותה בזווית מסוימת, כך שהיא תוכל לראות דרך המראה על מה בן זוגה מסתכל כשהוא גולש באינסטגרם

בדיוק כפי שחשדה, דומיניקה תפסה את בן הזוג שלה גולל בין דפי האינסטגרם של נשים אחרות ואף מקרב את התמונה כדי להסתכל טוב יותר. ספנסר לא תיאר לעצמו שבת זוגתו, שישבה מולו, מחטטת בטלפון שלו תוך כדי שהוא משתמש בו. הוא הספיק להסתכל על שתי תמונות בלבד, לפני שהבחין לפתע במראה בין כפות רגליה בת זוגתו שהסגירה אותו. אין צורך לספר שספנסר היה המום לחלוטין משיטת הריגול הגאונית של זוגתו. 

פבריציו ספנסר, בן הזוג שנתפס על חם (צילום: צילום מסך יוטיוב)
פבריציו ספנסר, בן הזוג שנתפס על חם (צילום: צילום מסך יוטיוב)

הסרטון פורסם ברשת בימים האחרונים וגרף מאות אלפי צפיות ותגובות של הגולשים, ובעיקר הגולשות, שהיו אסירות תודה על הדרך המקורית לגלות מה מסתתר מאחורי הטלפון. אחת כתבה: "רעיון טוב! אני אנסה להשתמש בזה על חבר שלי". אחר כתב: "חשדתי שאשתי בוגדת בי, אך מעולם לא הייתה לי הוכחה – אולי עכשיו אני אשתמש בדרך הזו לחטט בטלפון שלה ולראות עם מי היא מתכתבת". שאר הגולשים בעיקר התייחסו לתגובה המצחיקה של בן הזוג המבוהל, שנתפס על חם.