רצח בצפון הארץ: מותה של אישה בת 37, תושבת עראבה שבגליל התחתון, נקבע היום (שני) בבית החולים פוריה בטבריה, לשם פונתה תוך מאמצי החייאה כשמצבה אנוש ועל גופה פצעי דקירה רבים באזור הגב והחזה. על פי החשד, היא הייתה מעורבת בתאונת דרכים קודם לכן ולאחר התאונה יצא הנהג, בעלה לשעבר, מרכבו, דקר אותה ונמלט. המשטרה מנהלת מצוד אחר הגרוש שלה.

כוחות המשטרה שהוזעקו לזירה החלו בסריקות נרחבות בליווי מסוק משטרתי לאיתור החשוד ולמעצרו, מאחר וזהותו ידועה. חוקרים אוספים ממצאים והחקירה בעיצומה.

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה בתגובה לחשד כי האישה נרצחה על ידי בן זוגה לשעבר: "נשים ממשיכות להירצח ולממשלה זה פשוט לא מזיז. הציבור צריך לדעת שזו ממשלה שממשיכה להתמיד בסירובה להעביר תקציבים למאבק באלימות במשפחה".

"הם משחררים הודעות גינוי, מגיעים לביקורים במקלטים לנפגעות אלימות אבל אף אחד מהם לא דופק על השולחן ודורש את התקציב שהממשלה עצמה אישרה כבר בשנת 2017. אנו עדים לעלייה של מאות אחוזים בפניות לקווי החירום מאז פרוץ הקורונה- הלחצים הכלכליים והנפשיים מחריפים את המצב במשפחות הסובלות מאלימות אבל כנראה שאותן מאות אלפי נשים שקופות לנבחרי הציבור, הן לא חזקות מספיק כמו אוכלוסיות אחרות כנראה, שמקבלות תקציבים גם בלי להירצח".

משטרת ישראל פרסמה את תמונת החשוד ברצח, רביע כנאענה, בעלה לשעבר של הנרצחת, ומבקשת את עזרת הציבור במציאתו.

החשוד ברצח גרושתו בצפון (צילום: דוברות המשטרה)
החשוד ברצח גרושתו בצפון (צילום: דוברות המשטרה)