כולנו התגעגענו לקניונים, להסתובב בין החנויות ולמדוד בגדים בחדר המדידות. אך הצעירה, שהעלתה לעמוד הטיקטוק שלה תיעוד של רגע מבהיל של אדם שארב לה בחדר ההלבשה – תגרום לכם להבין שיש גם הרבה דברים שכדאי שתיזהרו מהם. משתמשת האפליקציה מייסי, שקרויה בכינוי maceyyall, תפסה על חם טלפון של אדם זר, שהוחבא בתוך חדר המדידות במטרה לתעד אותה מתלבשת. צפו בתיעוד מתוך תא ההלבשה:

@maceyl7

be safe out there😣

♬ Capone - Oh No - 由user043998上传

על הפרסום שהעלתה מייסי היא כתבה: "תהיו זהירות שם בחוץ". בסרטון, שברקע לו מתנגן השיר "Oh No", אפשר לראות את הצעירה מצלמת את עצמה דרך המראה, כשלפתע, היא מסובבת את הטלפון שלה אל עבר טלפון נייד אחר, שהונח בין רגליו של אחד הלקוחות. הטלפון עמד על הצד ובזווית מדויקת כך שיוכל לתעד אותה מתפשטת, בזמן שהיא מודדת בגדים. 

הסרטון, בו הופיע הכיתוב: " גבר מנסה להקליט אותי מחליפה בגדים בחדר המדידה", נצפה עד זמן כתיבת שורות אלו, כ-2.7 מיליון פעמים. על פי הדיווחים, האירוע התרחש בחנות של רשת האופנה Forever 21, בה התרחש עוד אירוע דומה לפני כמעט שנה. באירוע, שתועד לפני שנה, אישה אחרת שיתפה בטוויטר סרטון בו גבר ניסה לצלם אותה מתחת לדלת. "גבירותי! היזהרו מהסביבה שלכם! האיש הזה הקליט אותי מחליפה בגדים בחדר ההלבשה", צייצה אישה בשם איזבל, בדצמבר 2019. צפו בתיעוד האירוע משנה שעברה:

לאחר מכן איזבל כתבה כי היא דיווחה על המקרה לעובדים וכי בזמן שהיא שיתפה אותם, נערה נוספת סיפרה כי גם היא חוותה אירוע דומה. לאחר שנשאלה מדוע היא לא הגיבה מיד, היא ענתה: "אני לא מרגישה שאני צריכה להתנצל. לא באמת יכולתי לקפוץ ולתקוף אותו וגם לא הייתי בטוחה שמה שאני רואה אמיתי", והוסיפה: "אף אישה לא תדע באמת לעשות עד שלא תחווה זאת על בשרה".