תלמידת בת ספר בת 12, בשם דניאל מקריבן, שהתאמנה בשחייה, נאלצה לגדוע את החלום עקב מחלה שסובלים ממנה רק 100 אנשים בכל העולם – אלרגיה למים. המחלה שלה הפכה כל כך חמורה, עד כדי כך שאפילו מקלחת אחת או טבילה באמבטיה עלולים להרוג אותה. התגובה האלרגית שלה מתפרצת מיד אחרי כל מגע עם טיפות מים, אפילו זיעה ודמעות. צפו בדיווח של חברת החדשות Daily News:

השחיינית מלואיזיאנה, ארה"ב, אובחנה במהלך השנה האחרונה כחולה באורטיקריה אקווגנית, מצב נדיר של אלרגיה חריפה לטיפות מים. תחילה, היא החלה לפתח פריחה מגרדת בכל פעם שהיא באה במגע עם מים, אך עם החמרת המחלה, היא החלה לסבול גם מתופעת של אנפילקסיס, כלומר הלם אנפילקטי שנגרם כתוצאה מתגובה אלרגית קיצונית ועלול לגרום למוות. על מנת למנוע תגובה חריפה של האלרגיה, מקריבן צריכה להסתובב באופן קבוע עם מזרק אפיפן, המשמש להזרקת כמות מדודה של אדרנלין במקרה של תגובה אלרגית קיצונית. 

בעקבות המחלה הקשה, בת ה-12 תאלץ במשך כל חייה להימנע ממגע עם מים ואף לא תוכל לצאת מביתה בימים חמים, מחשש שתזיע ותפתח תגובה חריגה. אמה של מקריבן, סארי בת ה-39, אמרה: "זה כואב וממש קשה לה. היא אהבה לשחות בערב והיא הייתה עצובה מאוד כאשר היא גילתה שהיא לא תוכל להמשיך את התחביב שלה יחד עם חברותיה. במידה ומים יגעו בעורה, או חמור מכך – יכנסו אל גופה פנימה, החיים שלה יכולים להיות בסכנה". 

התגובה האלרגית של בת ה-12 (צילום: צילום מסך יוטיוב)
התגובה האלרגית של בת ה-12 (צילום: צילום מסך יוטיוב)

המחלה התגלתה אצל הילדה אחרי מקלחת שגרתית שגרמה לה לפריחה מגרדת על כל העור. "אחרי שהיא יצאה מהמקלחת היא ישר אמרה שהיא חושבת שהיא אלרגית למים", סיפרה אמה, שניסתה להרגיע אותה באותו הרגע ואמרה לי שככל הנראה מדובר בחום המים שיצרו אצלה כוויה. כפות רגליה היו אדומות ומגרדות, אך המשפחה לא הצליחה להאמין כי אכן מדובר באלרגיה. כאשר באחד הימים האם ובתה יצאו לשחות, מקריבן חוותה התקף אלרגיה קשה והובהלה מיד אל בית החולים. לדברי אמה, גם הרופא התקשה להאמין כי זו אכן אלרגיה למים, אך כאשר נשללו כל שאר האפשרויות, היה לכולם ברור במה מדובר.

"ככל הנראה זו מחלה שמתפתחת בגיל ההתבגרות, אך היא כל כך נדירה, כך שאף אחד כמעט ולא יודע לטפל בה", סיפרה סארי. לאורך כל חייה, בת ה-12 תאלץ לנטול מידי יום מנה של אנטי היסטמינים ובאופן תמידי, במיוחד במקלחת, היא תצטרך לקחת איתה את מזרק האפיפן. בנוסף לכך, מקריבן לא תוכל לבצע כל מאמץ גופני מחשש שהזיעה שלה תגרום להתפרצות האלרגיה. "עכשיו אנחנו רק מקווה שהמחלה לא תחמיר עם הזמן, אנחנו מפחדים מהגרוע מכל", אמרה אמה.