סמנכ''ל התעשייה האווירית בשמונה השנים האחרונות, ומנהל חטיבת הטילים והחלל בחברה, בועז לוי, מונה היום (שני) על ידי דירקטוריון התעשייה האווירית לתפקיד מנכ''ל החברה. לוי יכנס לתפקיד לאחר שמינויו יאושר על ידי שר הביטחון בני גנץ, ושר הדיגיטל דודי אמסלם, אשר אחראי על רשות החברות הממשלתיות.

בשנים האחרונות נחשבה חטיבת הטילים והחלל לחטיבה הרווחית ביותר בתעשייה האווירית. בועז לוי עצמו נחשב לאחד מאבות פיתוח ההגנה האווירית של מדינת ישראל, ובין פיתוחיו נמצאת מערכת החץ אשר עליה עבד משנת 1990, כמהנדס ולאחר מכן כמהנדס הראשי וראש הפרויקט.

הניסוי במערכת חץ 2 (צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון)

לוי נחשב למומחה עולמי בתחום ההגנה האווירית ובתחום הטילים והוא הוביל בעבר את עסקאות הייצוא הביטחוניות הגדולות ביותר בתולדות המדינה. בשנה הקודמת עזר בהובלת פרויקט שיגור החללית 'בראשית' לירח.

"אני מודה לדירקטוריון על האמון בבחירתי ועל הזכות לעמוד בראש ארגון שהוא בית עבורי מזה עשרות שנים. אמלא את תפקידי בשיתוף כלל הנהלת החברה לטובת לקוחותינו, עובדינו, ושותפינו", מסר המנכ''ל הנכנס, בועז לוי. עוד אמר כי "האתגר המקצועי העומד בפניי הוא גדול. החברה עשתה מהפך עסקי ויש לנו עוד דרך לצעוד על מנת לממש את הפוטנציאל של החברה וחיזוק פעילותינו בשווקים הקיימים והחדשים".

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, הראל לוקר: "בתום הליך יסודי ומעמיק של ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל החברה, החליט הדירקטוריון פה אחד לאמץ את המלצת הועדה לבחור במר בועז לוי למנכ"ל התעשייה האווירית.  בועז מנהל בהצלחה רבה את חטיבת מערכות טילים וחלל שהיא הרווחית ביותר בתעשייה האווירית. בשנים האחרונות החטיבה הגיעה למחוזות חדשים פורצי דרך הן טכנולוגית והן עסקית. בועז מכיר את השוק הביטחוני הבינלאומי והמקומי וצרכי הלקוחות לפני ולפנים".