בהקלטות שנחשפו על ידי רביב דרוקר בתוכנית "המקור", רשת 13, נחשפו הקלטות שיחותיו של ניר חפץ עם הזוג נתניהו וארנון מילצ'ן על מספר נושאים רגישים, אותם מסר לשוטרים כשהפך לעד מדינה. מני נפתלי, מי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה וממובילי המאבק נגד נגד נתניהו, התראיין הבוקר (שלישי) ב-103FM והתייחס לחשיפות. "יש דברים חמורים יותר ממה שנחשף, זה על קצה המזלג", אמר נפתלי בראיון לענת דוידוב וגולן יוכפז.

גולן: צפית?
"כן צפיתי כי ביקשו ממני לצפות אנשים שמכירים אבל אני יודע את הדברים. אני סיפרתי לכם אתם צריכים להסתכל".

ענת: הפתעות לא היו שם.
"לא, בשבילי לא ויש דברים הרבה יותר חמורים, זה על קצה המזלג. הדברים הקריטיים ביותר, ההתערבויות הקשות ביותר אני מאמין שזה אצל המשטרה. כל מה שקורה במדינה הזאת, מה קורה לעם הזה שמחפש כל הזמן איזה מנהיג, איזה מישהו שיבוא ויציל אותנו, איזה גנרל. כל השקרנים האלה וכל הרמאים האלה. צריך לבוא אזרח פשוט אולי מלומד ואולי לא, שיתחיל לעשות פה סדר".

ענת: זה לא עובד, בוחרים בו פעם אחר פעם.
"זה לא בוחרים בו, זה פשוט, אני קצת מרשה לעצמי להרגיש שאני מבין יותר מכולם. לא כי הייתי שם וזה לא שאני מלומד, אבל הייתי בכל כך הרבה נקודות קריטיות בחיים שלי שאני מכיר את כל הפלחים בחברה".
 
גולן: למרות כל ההקלטות והחשיפות, בסוף הציבור או לא מעט מהציבור הישראלי תומך בנתניהו ומעדיף אותו כרה"מ שלו, ומבין אולי שאין אלטרנטיבה אחרת, והוא איתו.
"זה לא נכון כי הוא גרם לזה שהשחיתות תהיה פה נורמה ועכשיו היא נורמה, אז יהיו מכות ברחובות? אני שמרתי על ההפגנות שניהלתי ברמה שתהיה ממלכתית, למה עזבתי את ההפגנות? מכמה סיבות, והאחת שרוב המדינה לא מעניין אותה מה קורה, כי יש פה פלחים, רוב המדינה זה כוחות הביטחון שלא יצאו להפגין. אני מדבר עם אנשי שב"כ שמדברים מאחורי הקלעים ולא יצאו, נתניהו מדבר לפלח שהוא בוחר בו ואיך הוא עושה את זה? הוא אומר 'שמאל שמאל פנקס אדום' אנשים זוכרים את זה".

גולן: נשמע קטע מההקלטות שהתפרסמו אתמול בתוכנית המקור בערוץ 13. תאר את היחסים בין חפץ לשרה נתניהו.
"ניר חפץ, אני תבעתי אותו דיבה והורדתי, הוא לא צדיק הדור ובטח לא טלית שכולה תכלת".

גולן: מערכת היחסים ביניהם?
"אני עוצר אותך שניה ברשותך ולוקח אותך למקרה של יעקב אדרי ואורלי יחזקאל, עבדתי עם שניהם. הייתי ברכב של יעקב אדרי. לוקחים בחורה, אני לא יודע מה קורה שם לכאורה, אבל מכיר קצת את הדברים מקרוב. ראיתי את התרומות והדברים, תראה איך מסיטים את זה עכשיו לכיוון ההוא ומביאים עדת מדינה, אני נגד עדי מדינה".

גולן: התקיפות נגד שרה זה ניסיון להסיט את האש מנתניהו?
"כן, אבל זה לא רק זה, הוא רוצה שתהיה פה נורמה. ניר חפץ, הוא בלשון המעטה מלקק לה, הוא מפחד ממנה, אני ראיתי המון שיחות כאלה עם אנשים גדולים מאוד, על האנרכיה הזאת ומה שקורה במשרדים האלה. קחו לדוגמה את משרד רה"מ. כמה כסף הוא מוציא? אף אחד לא בודק לאן הכסף הולך ואפשר לשחק עם הכספים".

ענת: כמה ניר חפץ פחד משרה?
"את רואה לפי טון הדיבור, רואים. זה לא רק הוא, זה כולם. נתן אשל היה מכניס את הבטן כשהיה בא אליה מהפחד, חשבתי שהוא רזה כל הזמן".

ענת: הוא שם עדיין.
"איפה כל הנשים שהאשימו אותי בהטרדה מינית ואמרו כל מיני דברים? איפה זה? באמת, צריך לעשות לזה סוף".