פוסט שפורסם ברשת החברתית Reddit, יצר סערה ברחבי הרשת, אחרי שגבר אובד עצות פנה אל הגולשים לעזרה. בפוסט הוא סיפר כי בת זוגו החלה להתייחס אליו כמו אל תינוק. הוא תיאר כי היא מתעקשת לרחוץ אותו, להאכיל אותו, להלביש אותו ואף הכריחה אותו לקרוא לה "אמא". אך כאשר היא ניסתה לגרום לו ללבוש חיתולים -  הוא הבין כי יש בעיה בקשר ופנה אל הרשת לייעוץ. הפוסט הוויראלי של הגבר שבת זוגו מתנהגת אליו כמו אל תינוק:

הגולש, שהעדיף להישאר בעילום שם, הוא פתח וכתב: "חברה שלי, מזה שנתיים, אוהבת להלביש אותי ולהתייחס אלי כמו אל תינוק. אני לא בטוח איך עלי להרגיש בקשר לזה או איך בכלל להעלות את הנושא". לאחר מכן הוא הוסיף: "הכל התחיל בדברים ממש קטנים שנראו לא מוזרים בהתחלה. היא התעקשה להאכיל אותי והחלה לעשות רעשים מוזרים כמו שעושים לתינוק לפני שמכניסים את האוכל לפה שלו. אחרי זה היא התחילה להלביש אותי ולעשות לי מקלחות, בהתחלה אהבתי את זה, כי טוב – הרגשתי כמו מלך".

בהמשך הגבר הוסיף כי הוא החל למצוא את הסיטואציה ביניהם כמוזרה כשחברתו החלה לקנות עבורו צעצועים לאמבטיה ולשחק איתו, אך הוא הודה: "אני אוהב לראות אותה מאושרת". לאחר מכן הוא סיפר כי במהלך החודשים היחס שלה כלפיו הפך להיות קיצוני יותר ויותר וכי הוא הרגיש שמדובר בכדור שלג, שהוא לא הצליח לעצור. בהמשך היא קנתה לו גם בקבוק של תינוקות וסרגה עבורו סינר ונעליים ואף רכשה עבורו מוצץ. 

"הדבר האחרון שהיא קנתה, וזה מה שהביא אותי לכאן, הם חיתולים בגודל מבוגר. שאלתי אם היא רצינית כשהיא שולפת אותם מהתיק, אך היא האמינה שכן", כתב בן הזוג המיואש. לבסוף, הוא הפנה שאלות אל הקוראים וכתב: "האם זה נורמלי? האם מישהו היה פעם במצב הזה?". באופן לא מפתיע, הפוסט הפך לוויראלי בעמוד הטוויטר Redditships, שם הגולשים נדהמו מהדילמה ההזויה. 

לדברי הגולשים, הסיטואציה היא כלל לא שגרתית וכי מדובר בחדירה לפרטיות. אחד כתב: "הפטיש עצמו הוא לא הבעיה – אלא זה שהיא החליטה על דעת עצמה להלביש אותו בחיתול והתעלמה מהרצונות שלו". אחר כתב: "תפסיקי לכפוף את בן הזוג שלך לפני הסטיות שלך אם הוא לא מסכים להן!". אך עיקר התגובות בעיקר צחקו על הסיטואציה עם ממים מצחיקים, או דווקא היו בהלם ממנה, כפי שכתב אחד הגולשים: "מדובר בפטיש או בטראומה? ככה או ככה זה לא הגיוני".