סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 13 מציג היחלשות משמעותית של הרשימה המשותפת, שיורדת ל-11 מנדטים, לעומת 15 המנדטים שיש לה בכנסת הנוכחית. ייתכן והדבר נובע משיתוף הפעולה שנרקם בשבועות האחרונים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס, שהתבטא בזכות נתניהו ועורר חילוקי דעות בציבור הערבי.

דיון הוועדה למיגור האלימות בחברה הערבית. צילום: ערוץ הכנסת

שאר תוצאות הסקר לא מציגות הפתעות מראישות: הליכוד מוביל עם 29 מנדטים, ואחריו ימינה עם 22 מנדטים. יש עתיד-תל"ם מתחזקת ועולה ל-20 מנדטים. כחול לבן זוכה ל-10 מנדטים, ש"ס לשמונה, מרצ וישראל ביתנו לשבעה כל אחת, ויהדות התורה לשישה. העבודה, גשר, דרך ארץ והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה.

בתמונת הגושים, גוש הימין-חרדים זוכה ל-65 מנדטים, לעומת 48 לגוש המרכז-שמאל. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, נתניהו זוכה ל-33 אחוזי תמיכה ומוביל בביטחה על בנט (18%), לפיד (16%) וגנץ (13%). עוד עולה מהסקר כי יותר אזרחים מעדיפים ללכת לבחירות (50%) מאשר את המשך כהונת הממשלה הנוכחית (35%).

על רקע הגעתם הצפויים של החיסונים לקורונה, השיבו 27% מהנשאלים כי לא יסכימו להתחסן. יתר המשיבים מתחלקים בין "ייתכן שכן" (25%), "בטוח שכן" (23%) ו"כמעט בטוח שכן" (18%).