בן כספית ואריה אלדד שוחחו הערב (שלישי) בתוכניתם ב-103FM עם עורך הדין שרון וקנין, המייצג את זוג ההורים החשודים בהתעללות בתינוקם שנפטר הבוקר, אודות הפרשה.

ההורים נמצאים עכשיו שוב בחקירה במשטרה עקב מותו של התינוק נקבע למרבה הצער. הם לא חשודים עכשיו ברצח או בהריגה?
"בהמתה, וקודם כל זה ערב מצער לכולם, אני חושב שלאבד ילד זו טרגדיה שאף אחד לא רוצה לעמוד בה, ואני שוב אומר, הטרגדיה של ההורים הללו כנראה כפולה ומכפולת, אבל ימים יעידו. אנחנו צריכים להמתין בסבלנות ולראות את ההתפתחות החקירתית".

הראיות לפחות לפי הפרסומים נאספו נגדם כולל הודעות ווטסאפ די מרגישות, תקן אותי אם אני טועה.
"זה אפילו רחוק מהמציאות. אני חייב לעשות סדר כי יש תפיסה ציבורית שיש בהודעות הללו משהו שהופך אותם לאשמים. אנחנו נמצאים בשלב של הארכת מעצר ימים, בשלב הזה די בחשד סביר כדי להחזיק אדם עצור. החשד הסביב מן הסתם מתבסס כרגע על זה שעל התינוק הפעוט שנפטר צערי ישנן חבלות, לא הייתה על זה מחלוקת בכלל".

והאב אמר "לא שמתי לב, מה אני יכול להגיד", חוקרת המשטרה שאלה אותו על זה.
"אני לא אוהב את התנהלות המשטרה בקטע הזה, שמוציאים חלק מהדברים ומשחררים אותם בתקשורת וככה זה גם עם הודעות הווטסאפ. ישנן את החבלות על התינוק ומי שמפקח עליו הם האם והאב. לכן מסקנה מתבקשת של כל אדם שעושה איזשהי ספקולציה היא שאם האם והאב שמרו עליו ויש עליו חבלות, כנראה שמישהו מהם היה אמור לגרום לאותן חבלות. אבל והוא גדול, ראינו מקרים ולא מקרה יחיד וזו לא איזשהי ספקולציה מן השמיים. ההשערה הזו הייתה צריכה להיבדק מלכתחילה ולראות אם יש גורמים נוספים שהיו שיכלו להביא לאותו זיהוי של הממצאים הפתולוגיים".

ההורים טוענים שהילד נפל מהידיים, מהמיטה?
"ההורים לא טוענים לשום תאונה. מהעדות הראשונה שלהם, לא שהוא החליק ולא שהוא נפל. הם לא טענו לשום תאונה, וגם הממצא הפתולוגי הראשון שהיה אומר - אני שולל תאונה, ולכן זה מסתדר עם העדות של ההורים שאמרו לא הייתה תאונה, הם לא ניסו להגיד שהוא החליק להם מהיד וכתוצאה מזה הייתה חבלה ואם היו אומרים את זה הם היו משתחררים מן הסתם כי זה משהו שקרה בשוגג ולא בזדון. לצערנו אנחנו עוברים לבדיקה פתולוגית ולא לבדיקת חיים שהייתה יכולךה להיעשות על ידי רופא משפטי אלא על ידי פתולוג ברפואה משפטית, מן הסתם המשטרה תבקש לבצע חקירת סיבת מוות, וברגע שהנתיחה תבוצע בגוף הפעוט כנראה שיישפך אור על הפרשיה הזאת. את הפעוט זה כבר לא יחזיר ואני חושב שגם אם ישפטו את ההורים על לא עוול בכפם גם את הכבוד שלהם זה לא יחזיר, ולכן צריך להמתין. כולנו צריכים להיות פתוחים מאוד במחשבה".

כזכור, בבית החולים "ברזילי" נקבע היום (שלישי) מותו של התינוק בן הארבעה חודשים שהוריו חשודים כי התעללו בו. התינוק אושפז במצב קשה עם חבלת ראש חמורה בשבוע שעבר ואתמול נקבע כי הוא מת מוות מוחי. מעצרם של הוריו הוארך אתמול לאחר שבמהלך דיון שהתקיים בעניינם התחזק החשד נגדם בעקבות ממצאי החקירה, בין היתר הודעות וואטסאפ שהחליפו ביניהם. כעת, בעקבות מותו של בנם, ממשיך צוות החקירה בחקירת המקרה גם תחת חשד לעבירת המתה.