בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ממשיך להתבטא בחריפות ברשתות החברתיות. היום (רביעי) צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו בנוגע לסוגיה פוליטית, ובתגובה לאזכור שמו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אמר עליו יאיר נתניהו: "בהגדרה במילון למושג 'עבד של השמאל' אפשר לשים תמונה של בנט עם קולר".

הציוץ השנוי במחלוקת של בנו של רה"מ מגיע מספר ימים לאחר פרסום הקלטותיו של עד המדינה ניר חפץ בתכנית "המקור" בערוץ 13, בהן צוטט רה"מ נתניהו מכנה את בנט "כלב קטן". הדברים נאמרו על בנט לאחר שמתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו בעניין היקף המתנות הרחב שקיבל בפברואר 2018, בטרם הואשם בגינו במרמה והפרת אמונים בתיק 1,000.

כזכור, בשבוע שעבר השווה יאיר נתניהו בתכנית הרדיו בה הוא משתתף ב'גלי ישראל' בין קיבוצניקים בישראל לבין נאצים. דבריו גררו באופן טבעי גינויים רבים, ביניהם של ח"כ לשעבר אבשלום וילן, שאמר כי "אין לי טענות ליאיר נתניהו, יש לי טענות לאבא שלו".

מוקדם יותר התייחס יאיר נתניהו לסערת ההפגנה אתמול, מול ביתו של סרן תם פרקש ז"ל בקיסריה. בין השאר כתב נתניהו: "חצי שנה השמאל עושה מהומות מחוץ לבית ראש הממשלה. נתניהו הוא אח שכול. מבזים אותו, מלבישים אותו כחזיר, שמים אותו בחבל תלייה וגליוטינה. מלבישים עליו אברי מין. מרביצים לשוטרים. חברי כנסת מהשמאל משתתפים קבוע. שמעתם מישהו מהשמאל מגנה?! אפילו אחד? שמעתם את התקשורת נזעקת?".