בשורה למעריצים: גל גדות הודיעה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) כי הסרט החדש בכיכובה - וונדר וומן 1984 - יוקרן בבתי הקולנוע, וישודר ברשת HBO MAX. היא כתבה בפרסום בחשבון האינסטגרם שלה: "הגיע הזמן, כולנו חיכינו לרגע הזה במשך זמן רב. אני לא יכולה להסביר עד כמה אני מתרגשת לראות את הסרט הזה. זו לא היתה החלטה קלה, ולא חשבנו שנצטרך לדחות אותו במשך כל כך הרבה זמן, אך הקורונה טלטלה את עולמנו". 

"אנחנו מרגישים שהסרט מעולם לא היה כ"כ רלוונטי, ואנחנו מקווים שהוא יביא שמחה, תקווה ואהבה לבבות שלכם. וונדר וומן 1984 מיוחד מאוד עבורי, ואני יכולה רק לקוות שהוא יהיה מיוחד גם עבורכם. השקענו בו את הלב והנשמה", כתבה, "אז תוכלו לצפות בו בבתי הקולנוע (הם עושים עבודה מדהימה בשמירה על הבטיחות) וגם ב-HBOMAX מבתיכם. שולחת לכם את אהבתי, אנא שמרו על הביטחון שלכם ולבשו מסכה. חג שמח לכולנו! תנו לאור לזרוח פנימה".

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

כזכור, הסרט היה אמור לצאת לאקרנים בתחילת חודש יוני השנה, ומאוחר יותר נדחה לאמצע חודש אוגוסט, כאשר מרבית הסרטים שתוכננו לצאת באותה התקופה - נדחו למועד לא ידוע. ימים ספורים לפני הודעת הדחייה, הופצו בחוצות לוס אנג'לס פוסטרים חדשים של הסרט המדובר, בהם נראית השחקנית הישראלית גל גדות, ובאחרים היא מופיעה יחד עם שאר שחקני ההפקה. מועד היציאה המצויין על הפוסרטים היה עדיין 5 ליוני אך כעת נראה שנצרך לחכות עוד קצת.