אם טרייה בת 20, נותרה מבועתת אחרי שלטענתה היא שמעה גבר דרך מכשיר המוניטור בחדרו של הפעוט, כשהוא אמר: "אתה חמוד". קיארה, שחיה בעיר מלבורן, אוסטרליה, רק נרדמה, כשפתאום היא שמעה צליל מוזר שהגיע ממכשיר המוניטור בשלהם בשעה 01:40 בלילה, ביום חמישי שעבר. האם המפוחדת, ששמעה את הקול הגברי הלא מוכר בוקע מתוך מכשיר המוניטור, תארה לעצמה כי ישנו גבר שפרץ לביתם

קיארה, אמו של התינוק (צילום: רשתות חברתיות)
קיארה, אמו של התינוק (צילום: רשתות חברתיות)

האישה, בשם קיארה, העירה במהירות את בן זוגה, דניאל, סיפרה לו מה היא שמעה וכיוונה אותו אל מכשיר המוניטור שבחדר של התינוק. בראיון לעיתון Kidspot, היא אמרה: "דניאל ניסה לחפש האם יש מישהו בתוך הבית, הוא בדק בכל החדרים אך לא מצא דבר". כאשר ההורים הטריים ראו שאין אף אחד בביתם, הם הבינו כי ככל הנראה האפליקציה של המוניטור נפרצה, וכך אדם אחר יכול היה לראות ולשמוע את התינוק שלהם מרחוק. 

"לא רציתי לחשוב אפילו על כל הדברים המגעילים שהם עשו או חשבו לעצמם כשהם הסתכלו על התינוק שלי. לא ציפיתי שזה יקרה, חשבתי שזה רק סיפור בדיוני שקורה בסרטים", אמרה קיארה. היא סיפרה כי היא בילתה שבועות במחקר, קריאת ביקורת  וצפייה בסרטוני יוטיוב על מנת למצוא את המוניטור הטוב ביותר בשוק. אחרי שהיא רכשה את המוניטור, היא ובעלה הגדירו סיסמא מסובכת על מנת שלא היה אפשר לפרוץ אל המצלמה. אך הם לא תיארו לעצמם שהמוניטור, מדגם Mirabella Bebe Wi-Fi 1080p Full HD Flexi Baby, יוכל להיפרץ. לבסוף, השניים החליפו את מכשיר המוניטור, בתקווה שאף אדם לא יוכל לפרוץ אל ביתם מרחוק ולהסתכל על התינוק הקטן שלהם.