אומרים שנשים בניגוד לגברים, מסוגלות לעשות כמה דברים בבת אחת. להיות בכל מקום ובאופן תמידי לתפקד כוונדר וומניות בכל רגע נתון. מצד אחד זה מחמיא לי באופן אישי כאישה, שתכונות של גיבורת על מונחות על המגדר שלה באופן אוטומטי. מנגד, אני חייבת לומר שברגעים מסוימים, כשהפרעת הקשב שלי מתפרצת, אני יכולה להרגיש שאני לא מספיקה כלום, לא עושה מספיק, לא מצליחה להשתלט וזה לא שיש לי ילדים בבית. כמובן, שמדובר בפחד רגעי בלבד שבסופו של דבר כל משימות החיים מתוקתקות בהינף גלימה.

גל גדות כוונדר וומן (צילום: מתוך הסרט)
גל גדות כוונדר וומן (צילום: מתוך הסרט)

אחת ויחידה 
בשבוע שעבר פגשתי וונדר וומן כזאת, שהיא לא רק נקודת אור במקצוע גברי, אלא עושה הכל לבד. קוראים לה ניצן סברסקי, ויקב "אחת" הוא שלה. עזבו שלקח לי רגע זמן להבין שמקור שם היקב זה כי סברסקי עושה הכל! מרקיחת הבלנדים של היין ועד להסתובב עם עגלה ויינות כדי לשווק את הבקבוקים לחנויות יין ומסעדות, היא פשוט עושה הכל בשלווה ונחת שיכולה להופיע רק אצל אנשים שאוהבים באופן טוטאלי את העבודה שלהם ולא משנה עד כמה קשה המצב בחוץ. 

שישה מופלאים 
טעמנו 6 יינות נפלאים של סברסקי והיה נדמה שבכל אחד ואחד מהם הושקעה המון מחשבה, שלא תמיד מושקעת ביינות של יקבים מסחריים. הפייבוריטים שלי היו 'רוסאן ויונייה 2017' ו'-שנין בלאן 2018', שהתחשק לי פשוט לשתות באותו אחר הצהריים שוב, וגם ביום למחרת. אם בא לכן לצאת קצת מגבולות השרדונה והסוביניון בלאן ולפתוח את החיך לעולמות אחרים.

ארבעה ילדים
רגע לפני שהלכתי, גיליתי שיש לה גם ארבעה ילדים. אני מודה שזה לא פקטור, ואף פעם לא היינו מציינים את העובדה הזו אם זה היה למשל גבר, אבל במקרה הזה רק גברה הערצתי אליה עוד יותר, ובושתי כלפי עצמי שבקושי הצלחתי להתגרד מהמיטה בשמונה בבוקר לבוקר של טעימות.

יינות יקב אחת  (צילום: טליה לוין)
יינות יקב אחת (צילום: טליה לוין)

קוקטייל השבוע: מרגריטה
 
אחרי בקשות חוזרות ונשנות לעשות סדר במונחי הקוקטיילים, ואחרי שנגענו בשבוע שעבר במרטיני, הפעם אני אקדיש את המדור למרגריטה. זה בסדר, גם אני הייתי מופתעת לגלות אחרי כמה פעמים ששתיתי מרגריטה, שבכלל מדובר במשקה מבוסס טקילה. איכשהו כשהיו אומרים לי טקילה, מיד הייתי נזכרת באירועים של קלאב מד בניינטיז, במלח על פרק היד ובאלו שהיו מקפיצים אחת עם ספרייט. 

אבל למרות הדימוי השובבי של הטקילה, מרגריטה היא משקה קלאסי יותר, ויש אומרים שהוא הומצא בהשראתה של ריטה היוורת', לא יהיו סימוכין לכך לעולם, אבל זה ללא ספק מידע שמוסיף לו קלאס. קר, קייצי, עם טעם לימוני, וסיומת מלוחה למי שאוהבת לנשנש גם את כתר המלח מסביב לכוס.

מרגריטה (צילום: שעות שמחות )
מרגריטה (צילום: שעות שמחות )