השוטר, ג'יימס פרימן, ממשרד השריף של מחוז פוקנר שבארקנסו, ארה"ב, ירה למוות בחיית המחמד האהובה של בני המשפחה. הוא התייצב ביום שני האחרון בביתו של כריס קוינר, בעליו של הכלב, ירה בכלב, מסוג טרייר מעורב בן שלוש, וגרם לו למוות. בעליו של הכלב, שהיה נסער מהאירוע, שיתף בעמוד הפייסבוק שלו סרטון שמציג את תוצאות הירי הקטלני, בזמן שהוא התעמת עם השוטר פרימן. ***קשה לצפייה - התוכן מכיל קללות ושפה בוטה***

רגעים ספורים אחרי הירי של השוטר בחיית המחמד (צילום: מתוך פייסבוק)

בסרטון אפשר לראות את הכלב המסכן מוטל על הרצפה, כשהוא עדיין פצוע במצב אנוש וברקע, קוינר נשמע צועק על השוטר ומקלל אותו. בראיון לחברת החדשות KATV, דובר משרד השריף אמר כי פרימן הגיע אל הבית על מנת לבצע בדיקת התאמה של DNA שנמצא שייך לעבריין מין מוכר שחי בסמוך להם, אך הוא הגיע אל הבית הלא נכון. בהצהרה נמסר כי הכלב נבח ונהם על השוטר וכמעט תקף אותו באגרסיביות. הפוסט של כריס קוינר אחרי שהכלב שלו נורה בידי שוטר:

מהשריף, טים ריאלס, נמסר: "השוטר פרימן הקלע למצב מצער כאשר הכלב איים עליו ולא היה לו שום דבר לעשות כדי להתחמק מהכלב. הוא ניסה לגרום לכלב להירגע ולהתרחק ממנו, אך הכלב זינק לעברו וכתוצאה מכך, השוטר הגן על עצמו וירה בכלב". עם זאת, קוינר טוען כי הכלב לא תקף את השוטר וכי הוא ירה בו רק בגלל הנביחות. הצהרת משרד השריף של פוקנר:

"הבת שלי הגיעה לדלת ואמרה שמישהו נמצא בחנייה עם טנדר כחול לא מסומן. לפני שהספקתי לצאת, שמעתי ירייה וכאשר יצאתי החוצה ראיתי שהקצין ירה בכלב שלי. בת הזוג שלי צפתה האירוע דרך החלון, היא העידה שהכלב לא תקף אותו, אלא נבח בשטח הפרטי שלי", סיפר קוינר. הוא הוסיף כי הכלב שלו גסס על הרצפה, אל מול עיניו של השוטר, אך לדבריו, "לפרימן לא היה אכפת ולו קצת".

המשטרה המקומית פתחה בחקירה סביב האירוע, ממנה עלה כי לא הופרו מדיניות או חוק מסוימים. "אנו באכיפת החוק עונים מידי יום לשיחות שדורשות תפעול מידי ולפעמים משפיעות על חיים ומוות. אנו כמובן שואפים להיות צודקים במאה אחוז מהמקרים, אך גם אנחנו בני אדם. המחלקה כולה עצובה בעקבות האירוע ומתנצלת בכנות על כל בעיה שנגרמה או עלולה להיגרם", נכתב בהצהרת השריף ריאלס. לבסוף, הוחלט לפטר את השוטר והוא הואשם בסעיף של אכזריות כלפי בעלי חיים.