מתאגרף בריטי, שחשד שבת זוגו לשעבר בגדה בו עם חבריו הקרובים, החל להתפרץ עליה בזעם ודקר אותה למוות. אנדרו ודסוורת' בן ה-37 רצח את מליסה בלשו בת ה-32, אחרי שתקף אותה באכזריות חסרת רחמים, כאשר הוא היה בהשפעת סמים ואלכוהול והחל לנופף בסכין. המתאגרף האשים את חברתו לשעבר בכך שהיא שימשה כנערת ליווי וקיימה יחסי מין עם חבריו הקרובים ובני משפחתו. 

מליסה בלשו, האישה שנרצחה בידי בן זוגה לשעבר (צילום: רשתות חברתיות)
מליסה בלשו, האישה שנרצחה בידי בן זוגה לשעבר (צילום: רשתות חברתיות)

על פי החשד, וודסוורת' איים להרוג את בתה בת ה-13 של הקורבן עם סכין, שהניח בצמוד לגרונה. באותו הרגע, עוברת אורח ששמעה את קריאות המצוקה מתוך הבית, ניפצה את דלת הכניסה כדי לנסות לחלץ את הבנות. כאשר היא הגיעה אל הנכס, עוברת האורח הזמינה את המשטרה המקומית, שהצליחה לעצור את הרוצח כאשר אחד השוטרים נטרל את וודסוורת' בעזרת אקדח טייזר

מותה של בלשו נקבע במקום ובבדיקה של הגופה התברר כי היא ספגה מספר דקירות קטלניות. התובע בתיק, טים סטורי סיפר כי השניים בילו בלילה שקדם לאירוע יחד בביתה, לאחר שנטלו קוקאין ושתו כמויות גדולות של אלכוהול. התביעה תארה את מערכת היחסים בין השניים כהפכפכה ותלויה באינטרסים הדדים של אלכוהול, סמים ומין. סטורי אמר: "מההודעות בין השניים ברור שלעיתים מליסה התחרטה על כך שהקשר בין השניים נגמר. אך גם ברור שלנאשם היו רגשות עזים ומעורבים כלפיה".

אנדרו ווסתוורת', הרוצח  (צילום: רשתות חברתיות)
אנדרו ווסתוורת', הרוצח (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף, סטורי סיפר כי מההודעות אפשר היה להבין שהרוצח חשד בבלשו. הוא האמין שהיא עובדת כנערת ליווי ובמשך זמן רב הוא גם טען כי היא הייתה מעורבת במספר מפגשים מיניים שאת חלקם הוא הכיר, כולל בני משפחתו וחבריו הקרובים. מההודעות עלה כי כאשר בלשו ניסתה להכחיש את ההאשמות, הוא לא האמין לה. לטענתו של וודסוורת', הוא איבד את העשתונות ודקר אותה מבלי להיות מודע לסיטואציה. הוא אומנם הודה ברצח, אך הוא טוען כי הוא קורבן של הנסיבות. בזמן כתיבת שורות אלו, המשפט בתיק עדיין נמשך וטרם התקבלו החלטות לגבי עונשו של הרוצח.