הסערה שנוצרה אתמול בעקבות ההפגנה של תומכי נתניהו מול ביתה של משפחת פרקש, שאיבדה את בנה תם במלחמת לבנון ה-2 הצליחה לגרור תגובת נגד מהצד השני, כשאחד מראשי תנועת קריים מיניסטר, סדי בן שטרית, השווה אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו להיטלר. בן כספית וינון מגל שוחחו על כך הבוקר (חמישי) בתוכניתם ב-103FM, כשמגל תהה מדוע כספית לא הגיב לדברים של בן שטרית באותה חומרה בה הגיב להפגנה של תומכי נתניהו. 

ינון: "מה נשמע בן כספית? בגלל שאתה עיתונאי ומחויב לאמת, היית בטוח שתצייץ את הווידאו של סדי בן שטרית, אבל צייצת רק את זה של אורלי לב מול בית משפחת פרקש. למה?"

בן: "יש לי חדשות בשבילך, אין לי את הווידאו. באמת שמעתי את זה מאוחר בלילה ומיד צייצתי, לא שאני חייב לך משהו, כן? אני צייצתי בדיוק מה שצריך לצייץ".

ינון: "'אומרים לי שסדי בן שטרית השווה...'. איזו שמועה עברה. אם אתה מחויב לאמת קודם כל כמו שאתה מעלה את כל ה'סינקים' מקיסריה תעלה גם את סדי.

בן: "נכון".

בן: "אתה לא הרגולטור שלי ולא אעשה מה שאתה אומר לי לעשות. לא חיכיתי עד 13:00 בצהריים כמו נתניהו, אני לא מכיר את סדי בן שטרית, הוא לא מייצג אותי ולטעמי מדובר באידיוט אחרי מה שהוא אמר. צייצתי את הציוץ הכי קשה שיכולתי לנסח נגדו ואתה יכול לצפות מה שאתה רוצה מהחברים שלך".

ינון: "כפיים, כפיים, יופי כל הכבוד לכם. מוחאים כפיים לזה שהוא משווה את נתניהו להיטלר הצורר, הוא אומר הצורר. אתמול בחדשות 13 עשו פרויקט מיוחד: תמר איש שלום עומדת ואומרת 'פני הבושה'. בוא נראה שהם עושים את זה כלפי סדי בן שטרית, בוא נראה את חדשות 12 פותחים עם זה הלילה את החדשות. בוא נראה שיכניסו את זה בכלל לחדשות, לא שיפתחו עם זה. לא יכניסו בכלל כי זה לא מעניין. היה את מה שאסף הראל עשה ליוני נתניהו לפני כמה שנים בחדשות 13 ואף אחד לא אמר מילה. אתה מבין על מה אנחנו מדברים?".

בן: "אני כל כך בר מזל שאתה נמצא כאן כדי להסביר לי על מה אנחנו מדברים. כל המהדורות הבוקר של שני הערוצים פתחו עם סדי בן שטרית, אתה יכול להירגע ולשכוח רגע את הבכיינות האין סופית שלך ושל המנהיג שלך שכל הזמן רודפים אותו ופתחו בצדק. כפי שצייצתי, ואפילו אני שאין לי מחסור במילים החריפות, על אידיוט הזה שקוראים לו סדי בן שטרית, שום דבר לא דומה להיטלר. היטלר זה היטלר וזה לא דומה לכלום, זה גם לא דומה לחמינאי, אין תורת גזע באיראן".

ינון: "מדובר באיש טיפש".

בן: "לא רק טיפש, הוא בהבל לשונו המטומטמת גורם לזה שעסוקי בזה במקום במחאה נגד נתניהו".

ינון: "גם מי שאומר לאם שכולה את הדברים שאמרו בקיסריה הוא איש טיפש, אבל כשמבינים שמדובר בטיפשים צריך גזירה שווה ולא יכול שטיפשים של מחנה אחד יעוררו כזאת סערה ושל המחנה השני לא".

בן: "הנה הגענו לפייק. זה פתח הבוקר את כל המהדורות ואני בטוח שידברו על זה ברדיו, כמו שמדברים על זה בתוכנית, בין המואזנות ביותר ברדיו שלמרבה הצער זה התוכנית שלך ושלי. יש הבדל בין שני הדברים האלה והוא פשוט: סדי בן שטרית מייצג במקרה הטוב את עצמו..."

ינון: "מחאו לו כפיים".

בן: "ברור. היה מקבץ סביבו ומחאו לו כפיים. אני לא מתנצל בשם שום מחנה מהסיבה הפשוטה שאין מחנה. המחאה נגד נתניהו כוללת ברגע זה 20 קבוצות שונות, לפני שסופרים את רוב האנשים שבאים עצמאית. לכן הוא מייצג את עצמו. מדובר במטומטם שעושה נזק למטרה שלו והוא לא היחיד".

ינון: "הוא מקבל מיקרופון של הפגנה הדביל הזה. סדי בן שטרית בשיחה עם אור רביד: 'שילך לה&%@ן רה"מ. מי הוא בכלל? סמרטוט אדם. בגרמניה של שנות ה-30 עלה להיטלר לשלטון באותן שיטות שעלה לשלטון נתניהו. לא אמרתי תאי גזים ולא דיברתי על שנות ה-40'".

בן: "האידיוט מתעקש להוכיח שהוא אידיוט ושיהיה לו בהצלחה". 

ינון: "'עומד מאחורי כל מילה', הוא מוסיף".

בן: "יש כיום שניים כאלה, אותו ואת חיים שדמי שהוא עוד יותר אדיוט ממנו והם עושים הרבה נזק. בצד השני יש את הכנופייה שנעה בין ליאת בן ארי לבין משפחת פרקש וכו'. הכנופייה הזו, אורלי לב היא בת בית בבלפור, אצל אמיר אוחנה ורבים משרים בכירים בליכוד".

ינון: "היא עצמה קיללה את ההורים?".

בן: "את כל הסרטונים האלה אני פרסמתי".

ינון: "כל סרטון שלך מקיסריה אני ישר רץ לטוויטר ומסתכל עליו".

בן: "מספיק שאתה רואה מי בעצם מי שנותן להם קיום - יאיר נתניהו. הוא אתמול במקום להוריד רגע ראש הוא המשיך לפמפם ולקלל ולשקר".

ינון: "עוד פעם יאיר?"

בן: "כן, כי הוא האדם הכי משפיע בישראל".

ינון: "ביבי בכלל לא מנהל את המדינה, נכון. אף אחד לא מכיר את אורלי לב. את סדי בן שטרית כולם מכירים. אותה לא ראיתי בשום אולפן, הוא היה בכולם". 

בן: "אתה מאלץ אותי לחזור שוב ושוב, סדי בן שטרית, תראה לי מפגש אחד מצולם שלו או הנחיה אחת שהוא מקבל מפוליטיקאי...".

ינון: "חצי אופוזיציה בכל הפגנה שהוא מארגן במוצאי שבת".

בן: "זה בכלל לא מוכחש שאורלי לב ואיציק זרקא וכל אותה כנופיה. מקבלים הוראות מבלפור. ביום של המשפט שלו, כשרקדת עם ריקלין וכל הקופים לא רואים, לא שומעים ולא מדברים, הכניסו את אורלי לב למפגש אינטימי עם ביבי שיודה לה וזה מצולם".

ינון: "גם אני סידרתי לאחיין שלי מפגש מצולם עם ביבי והוא לחץ לו את היד".

בן: "היא מדווחת על השיחות שלה עם השר לביטחון פנים ועם השרים האחרים ורה"מ הכול מדווח והכול בחוץ".

ינון: "שרה, יאיר, אורלי לב וזרקא מנהלים את המדינה וסדי בן שטרית הוא האופוזיציה הראשית".

בן: "עד לרגע זה אף אחד, כולל רה"מ לא הביע חרטה או התנצלות על זה שהבן שלו השווה את הקיבוצים לנאצים, לא אורלי לב. גם את יאיר נתניהו אף אחד לא מכיר? נראה אותך מצייץ את הציוץ שלי על סדי בן שטרית נגד יאיר נתניהו ונשאר בחיים. מה הבעיה של רה"מ להגיד 'הבן שלי השווה את הקיבוצים לנאצי. זה לא ראוי, לא דומה'".

ינון: "אני גיניתי. ראש הממשלה העתידי גינה". 

בן: "אסור להשוות אף אחד להיטלר, זה זילות שואה. ביום שאחרי נתניהו נצטרך לעבוד מאוד קשה. מעניין אותי מה שיאיר נתניהו עשה ליאיר שרקי אתמול".

ינון: "עוד פעם יאיר נתניהו?"

בן: "כל הזמן יהיה יאיר נתניהו. כפי שאמרתי וזה בדוק ומוכח ואתה יכול לראות את זה בתמלילים של המקור, זה האיש שקובע, שאבא שלו לא מעז להתעמת איתו ונותן את הטון והאידאולוג הראשי של הביוב"

ינון: "זו האובססיה שלו". 

בן: "או.קיי. אני המצאתי את יאיר, הבן אדם חתום על הציוצים ואתה מדבר על האובססיה שלי?"

ינון: "נו אז הוא מצייץ, אז מה? נכנסתי בו הלילה, לא יודע אם ראית ואפילו לא חשבתי לדבר על זה מרוב שזה לא מעניין אותי".

בן: "'אתה חתיכת אפס מאופס שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ', הוא כותב לשרקי שמשיב לו בעוקצנות "מש"ל, מה שהיה צריך להוכיח".