תיעוד עוצר נשימה נתפס במצלמות אבטחה במעגל סגור בעיר הנמל ולדיווסטוק שברוסיה, כאשר אדם הצליח להציל את עצמו מלוח בטון ענקי שנפל מגובה של 100 מטר היישר על הרכב שלו. האירוע ההזוי התרחש אתמול (רביעי) כאשר אלכסנדר בן ה-27, אב לילדה בת חמש, היה סנטימטרים ספורים מפגיעת של הלוח בגופו, אך בזכות זריזות מדהימה הוא הצליח להתחמק ולוח הבטון נפל על הג'יפ הלבן שלו.

תיעוד השוטר ניצל ממוות ברגע האחרון (צילום: מתוך אינסטגרם)

בסרטון אפשר לראות את אלכסנדר השוטר, מרים את מבטו למעלה לשבריר שנייה, לפני שהוא נס מהמקום והלוח הגדול ניפץ את גג הרכב שלו והשמשה הקדמית. הלוח, שהיה במשקל של שתי טון, הותיר את רכבו שבור לגמרי, אחרי שהוא צנח מהקומה התשיעית של הבניין הסמוך. על פי ההערכה, הלוח היה בגודל של 8X4 מטרים. הנזק שנגרם לרכב:

כמו כן, גם אשתו של אלכסנדר, דריה פונומרנקו-זוק בת ה-26, ניצלה גם היא ממוות בידי לוח הבטון, כאשר שניות ספורות לפני האירוע, היא נכנסה אל תוך הבניין על מנת להשיג מים חמים כדי שיחד הם יוכלו להפשיר את הקרח שהצטבר על שמשת הרכב. מאוחר יותר לאירוע, אלכסנדר העלה לרשת החברתית תמונה בה הוא "חגג את יום הולדתו השני", אחרי שחייו ניצלו. לדבריו, המזל הגדול היה שבתו הקטנה לא ישבה במושב האחורי של הרכב. הפוסט שהעלה השוטר לאחר שניצל ברגע האחרון:

View this post on Instagram

A post shared by 22gramm (@22gramm)