"מתחם ההופעות שבקלאב הוטל אילת הוא מהגדולים בארץ ומתאים לאירוח מופעים תחת כיפת השמיים לכלל באי המלונות בעיר", אומר הבעלים של מלון קלאב הוטל באילת, שפנה לשר התרבות חילי טרופר לקדם את פתיחת המתחם הייחודי למופעים. בעקבות יוזמתו של טרופר לפתוח מתחם מופעים באילת, ציין, כי המתחם הקיים בקלאב הוטל, יכול לארח מיידית מופעים ולחסוך בהוצאות מיותרות של הקמת מתחם חדש.

"מזה תקופה שקלאב הוטל פועלת מול משרדי הממשלה השונים, כמו גם מול חברי ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת, על מנת שלאחר ההכרה על אילת כאזור תיירות מיוחד, תאפשר הממשלה לקיים במתקני האירוח הופעות באיזור הפתוח ובמתווה התו הסגול", ציין – "החשיבות הרבה של האפשרות לקיום מופעים ברורה, הן לנופשים העתידים להגיע לנופש בעיר והן לאומנים ולעובדי הבמה והעובדים ההיקפיים, שהאפשרות לקיום הופעות תיתן להם מזור ולו מזור חלקי".

"קלאב הוטל עומדת על כך שמתחם ההופעות שבתחום קלאב הוטל אילת, שהינו מתחם הופעות תחת כיפת השמיים ייפתח במתווה שמקדם השר", צויין עוד בפנייה – "מתחם ההופעות הוא מהגדולים בארץ ומדובר במתחם הופעות באוויר הפתוח, שניתן לחלקו לקפסולות, כפי שנעשה עד הסגר האחרון, כאשר לא נרשמה ולו הדבקה אחת בקורונה כתוצאה מההופעות שהתקיימו".

הוא הדגיש, כי מתחם ההופעות מאפשר מופעים לקהל של למעלה מאלף איש. "במתחם ציוד הגברה ותאורה מהמשוכללים בארץ, בהשקעה של סכומי עתק והוא כבר שימש בית לאומני ישראל". 

לפנייה צורפו סרטונים ממופעים של אומנים ובהמשכו צויין עוד, כי הוא מוכן לחידוש המופעים לאלתר. "בכל מקרה, גם אם השר סבור כי נכון להכשיר מקום חדש להופעות, על מנת להימנע מכל הפליה ופגיעה בשוויון, יש להתיר לקלאב הוטל גם כן לערוך הופעות בשטחה", מצויין עוד בפנייה לטרופר.