לאחר ירי הרקטה לעבר אשקלון אמש ביצע צה"ל ירי טנקים לעבר עמדה של חמאס רצועה. ל"מעריב" נודע כי הלוחמים עלו עם טנקים לעמדת הירי ואחד מהם ירה פגז לעבר עמדה לא מאוישת של חמאס, ללא אישור. צה"ל מתחקר את הסיבה לפעולת הכוח שנראית נכון לעכשיו כמו "חתירה יתרה למגע".

הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר מספר יעדים של חמאס ברצועת עזה בעקבות שיגור הרקטה שנפלה בשטח פתוח באזור התעשייה בעיר. מדובר צה"ל נמסר כי במסגרת התקיפה הותקפו "מטרות התעצמות של ארגון הטרור חמאס, בהן שני אתרים לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתיות תת-קרקעיות ומתחם אימונים צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס".
  
"צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

צבע אדום באשקלון, קרדיט אנשי הדממה בפייסבוק

בשעות הערב אמש הופעלה התרעת "צבע אדום" באזור העיר אשקלון ובאזור התעשייה הדרומי של העיר. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. הרקטה נפלה סמוך למפעל מדרום לעיר ובמקום נגרם נזק רב.