עו"ד כנרת בראשי, שייצגה בעבר את פעילת הליכוד אורלי לב, שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM אודות ההפגנה שארגנה לב מול משפחת פרקש השכולה בקיסריה, וכן על הטענות כי יאיר נתניהו עמד מאחורי האירוע.

את ייצגת את אורלי לב בתביעת דיבה.
לא ייצגתי אותה בתביעת דיבה, אלא מול היועמ"ש שביקש להשתיק אותה בצו הזוי שאפילו ביהמ"ש לא הבין אותו וזה היה קשור לליאת בן ארי.

היא מכחישה שהיא קיבלה את המפה מיאיר נתניהו?
אתה שואל אותי? אני לא מייצגת אותה בעניין זה. אני לא נמצאת לא על תקן הדוברת שלה ולא על תקן עו"ד. דבר אחד שנורא מפתיע אותי, אתם מראיינים את דובר המחאה, שמדבר כל כך על איך שהוא הזדעזע על איך שמדברים על משפחות שכולות, אל תהפכו אותן לקדושות. אתם לועסים את זה במשך שבוע וחצי ומסיתים את כל הכיוון הזה".

מי זה אתם?
התקשורת, שמענו איך אתם מראיינים, כשסדי בן שטרית קורא להוריו של בנימין נתניהו 'אלף זונות' לא שמעתי אף אחד מכם מזדעזע שמנהיג מחאה, שעכשיו הדובר שלו עלה קורא לבנימין נתניהו בן אלף זונות.

זה לא נכון, אנחנו מתייחסים לכל הצדדים ואף אחד לא הופך אף אחד לקדוש.
שלחתי את הסרטון לעורך שלכם בו סדי בן שטרית קורא לבנימין נתניהו בן אלף זונות. הוריו של בנימין נתניהו הם הורים שכולים בדיוק כמו משפחת פרקש, על זה לא הזדעזעתם לא שמעתי דיון אחד בשיח על זה, כשאנשים באו ובזו, אתם יודעים מי מתוך תומכי נתניהו הם משפחתו שכולות כשאתם שומעים את רענן שקד משווה אותם לנאצים? מישהו ערך על זה דיון?

התשובה היא כן. הניסיון להפיל את האחריות על התקשורת בעיני הוא מיותר, אף אחד לא הופך משפחות שכולות לקדושות. את תייצגי אותה?
לא.

קו שנחצה.
ברור, כמו סדי בן שטרית.

לא צריך סימטריה.
אני עושה, ברור שאי אפשר לגעת בטינופת שיוצאת להם מהפה אבל אי אפשר להתעלם צד אחד ולבזות את הצד השני בלי הפסקה. אתה לועסים את האירוע כבר שבוע ולא שמעתי אתכם מדברים על הקללות כנגד הוריו של נתניהו, ביזיון.

דיברנו, בשבוע שעבר אחרי האירוע, ואפילו הבוקר.
על זה שקראו לו היטלר.

על ההשוואות והאזכור של יוני נתניהו וההשוואות להיטלר.
לא דיברתי על ההשוואה, את זה עשה גם רענן שקד שדיבר על אלפי תומכי נתניהו שהם משפחות שכולות שהושוו לנאצים, המשפחה שלי השוותה לנאצים על ידי רענן שקד, משפחה שכולה, אחים שכולים, אמא שלי אלמנת צה"ל ועל זה לא מדברים.

ראוי לבדוק מי הפיץ?
בוודאי, אין שאלה בכלל.

שיבדקו ויראו.
ראוי שיסתכלו בספטמבר על הווטסאפ של הקריים מיניסטרויראו איך הם שלחו את המפות.

נדב גלאון, דובר קריים מיניסטר, עלה לשידור גם הוא והתייחס לסוגייה.

מה אתם טוענים?
נתחיל מזה ששמעתי עכשיו את ההקלטה של אורלי לב בפעם המאה ועדיין קשה שלא להזדעזע מהעובדה שקבוצה מקורבת מאוד לרה"מ ולמשפחתו ולבכירי הליכוד מבצעת סיכולים ממוקדים במשוא ולא בשמו כלפי משפחה שכולה, כלפי התובעת בתיקי נתניהו. כשגונן בן יצחק הראה לי את הדברים לפני הפרסום, אני כבר חשבתי שראיתי הכול, בטח במחאה הזאת, ובדברים מאוד קשים שקורים בה על ידי המשטרה או על ידי תומכי ראש הממשלה, ולזה לא ציפיתי. מה שרואים במפה בבירור הוא שהיא צולמה באמצעות לטפון ששירותי המיקום שלו היו פתוחים ונשלחה הלאה כאשר המיקום של מי שצילם את המפה כדי לסמן לאותם תומכי נתניהו לאן להגיע, רואים שם בנק מטרות של מתנגדי נתניהו בקיסריה צולמה מתוך בית רה"מ.

אולי היה פעיל ליד הבית?
זו הסיבה שגונן בן יצחק לא קבע את הדברים באופן חד משמעי אלא העלה תהייה, המפה צולמה ונשלחה על ידי אדם שנכח שם, אני לא יודע מה הזהות של אותו אדם. לאור הקרבה של אותה אורלי לב לאותה משפחת נתניהו קשה שלא לתהות וציינתם שמשפחת נתניהו מכחישים מכל וכל, התגובה שלהם שאמנם התכחשה לעניין אבל לאור הניסיון המביך להסיט את האש כלפי גונן בן יצחק, קצת מעלה בי את החשש לכאורה שאכן כן מדובר במשפחת נתניהו.

נמסר שגונן בן יצחק עשה דבר חמור שפרסם את מפת גוגל שמראה את ביתו של רה"מ.
כי אף אחד לא יודע, ממש. זו תגובה מביכה של אדם שעסוק בהסתה.

השר יזהר שי קרא למשטרה לבדוק מי הפיץ.
אנחנו נשמח, למשטרה יש יכולות סייבר.