סוהרת בבית הכלא סילברווטר שבסידני, אוסטרליה, הודתה בשבוע שעבר בפני בית המשפט כי היא ניהלה מערכת יחסים סודית עם אחד האסירים. מליסה גודווין, בת ה- 25, סיפרה כי במשך שבעה חודשים היא הבריחה ציוד אל תוך הכלא, קיימה יחסי מין וניהלה קשר בחשאי עם העבריין קורי לונדון. בנוסף לכך, גודווין היא שרירנית מצליחה בעלת מכוני כושר ואושיית רשת בתחום הכושר ואורח חיים בריא. צפו בדיווח של רשת החדשות 9NEWS:

על פי מסמכי בית המשפט, גודווין הבריחה מוצרי טבק ואוכל לאסיר שאיתו היא ניהלה רומן. במהלך שבוע שעבר החלה להתגבש עסקת טיעון כנגד שומרת הכלא, אך היא לא הגיעה לבית המשפט בטענה כי היא הייתה צריכה להתאמן. ימים ספורים לאחר שהיא לא הגיעה אל בית המשפט, היא פרסמה ברשתות החברתיות תמונה בחדר הכושר. בתמורה להודאתה של גודווין במערכת היחסים שניהלה בין כותלי הכלא, בוטל האישום נגדה בגין התנהגות בלתי הולמת במשרדי ציבור.

השרירנית מליסה גודווין  (צילום: רשתות חברתיות)
השרירנית מליסה גודווין (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווח בערוץ החדשות Sydney Daily Telegraph, גודווין נעצרה כבר חודש מאי האחרון, אחרי שנחשפו עדויות ליחסיה עם האסיר לונדון. בנוסף, דווח כי השופט האריך את מעצרה וקבע את דיון גזר הדין שלה לקיץ 2021.  על פי הדיווח ב-news.com.au, השומרת ניהלה מערכת יחסים בלתי חוקית עם לונדון במשך שבעה חודשים לפני שנתפסה, ובאותה התקופה, היא גם נחקרה בעקבות מערכת היחסים שלה עם בן זוגה לשעבר, קיילב ולרי. בימים אלו, גודווין נמצאת במעצר, אך היא ממשיכה לתחזק מרחוק את חשבון האינסטגרם שלה.