מורה למתמטיקה בבית ספר בברלין, גרמניה, חשוד כי רצח אדם שהכיר דרך הרשת ולאחר מכן אכל את שרידיו. המורה, שזוהה כסטפן ר', נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שנמצאו בפארק בברלין עצמות רגליים אנושיות שהבשר הוסר מהן. שני כלבי גישוש של המשטרה המקומית, שהיו במקומות שונים בעיר, הובילו את השוטרים אל אותה הנקודה – הבית של סטפן. צפו בדיווח מתוך רשת החדשות Daily News:

הקורבן, סטפן טרוגיש בן ה-44, נעדר כבר מתחילת חודש ספטמבר, כך דווח למשטרה על ידי שותפיו בדירה. לדבריהם, הוא עזב את ביתו קצת אחרי חצות לפגישה רומנטית עם גבר שהכיר דרך הרשת, אך מעולם לא חזר. המשטרה טוענת כי מהחקירה עלה שהחשוד ברצח, סטפן ר', חיפש באינטרנט תוכן שקשור בקניבליזם ואף נמצא בשורת החיפוש שלו "האם אדם יכול לשרוד אחרי שאיבר מינו נכרת?", כך דווח בעיתון הגרמני הנפוץ Bild.

סטפן ר', הקניבל שרצח את טרוגיש (צילום: צילום מסך יוטיוב)
סטפן ר', הקניבל שרצח את טרוגיש (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כבר השוטרים הגיעו אל ביתו של סטפן ר' הם מצאו מסור עצמות עליו דם אנושי וחומרים כימיקלים שונים. לטענת החשוד, הוא השתמש במוצרים על מנת ליצור סבון, אך עם זאת, על פי הדיווח בעיתון המקומי Berliner Morgenpost, נמצאו בדירתו גם עקבות דמו של הקורבן. בנוסף, נמצאו שיחות אינטימיות בין שני הגברים, שהכירו דרך אתר היכרויות בין גברים הומואים. 

"לחשוד היה עניין בקניבליזם", אמר דובר משרד התביעה, מרטין סטלטנר והוסיף כי בעקבות הימצאות העצם נטולת הבשר, וראיות נוספות, קיים חשד כי טרוגיש היה קורבן של קניבל. הבוקר, המשטרה מסרה כי העצמות נבדקו וכי הן שייכות בצורה ודאית לטרוגיש. לאחר שנמצאו הראיות, החקירה סביב היעלמותו של טרוגיש הפכה לחקירת רצח. בימים אלו, סטפן ר' מוחזק במעצר בחשד לרצח על רקע מיני.