מהפכה בשוק הקמעונאות, המזון והצריכה בישראל - Dеli by Yango, אפליקציה חדשה המביאה שירות 'מכולת אונליין' המאפשר משלוחים מהירים במיוחד, תוך 15 דקות בלבד באמצעות טכנולוגיה חדשנית. 

לאור השינויים הצרכניים בעקבות המצב החדש בעולם כולו, החליטה חברת Yango לתמוך ולקדם את שירותי המשלוחים המהירים במיוחד ולהתמודד עם הסיטואציה המורכבת והרגלי הצריכה החדשים והחל מהיום - מושק לראשונה בישראל שירות מכולת אונליין עם משלוחים סופר-מהירים, תחת השם Deli by Yango באמצעות אפליקציה ייעודית עצמאית אותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות וכפיצ'ר נוסף באפליקציית הזמנת המוניות Yango. 

השירות החדש יפעל באמצעות "חנויות חשוכות" ייעודיות אשר הוקמו לטובת השירות ויהוו מאין מיני מרכזים לוגיסטיים ייעודיים ברחבי העיר המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות מבית Yandex הנשענות על מערכות ייעודיות של למידת מכונה ואינטליגנציה מלאכותית אשר מייעלות את תהליך הליקוט בחנות ואת זמני השילוח עד לדלת הלקוח. השירות יציע מבחר גדול של מצרכים כגון: פירות, ירקות, חטיפים, מוצרים לילדים ותינוקות, משקאות, גבינות, בשרים, תבלינים, טבק, אלכוהול, ציוד לחיות מחמד, מוצרי ניקיון ועוד. Deli by Yango הינה הגרסה העכשווית של המכולת השכונתית ומציעה 2,000 מהמוצרים הנפוצים ביותר.

ישראל נבחרה כמדינה הראשונה בה מושק השירות החדשני בזירה הבינלאומית. השירות, אשר הושק לפני כשנה וחצי בערים נבחרות ברוסיה תחת המותג "Lavka" ('חנות קטנה' ברוסית) - כבר היום מספק למעלה ממיליון הזמנות בחודש וסיים את הרבעון האחרון עם מחזור של למעלה מ-30 מיליון דולר.

השירות בישראל, יהיה פעיל כרגע באזורים נבחרים במרכז הארץ (מרכז ודרום תל אביב, רמת גן וגבעתיים) ובהמשך השירות עתיד להתרחב לאזורים נוספים. בתקופת ההשקה לא יהיה מחיר מינימום להזמנה, נוסף על כן תינתן למזמינים הנחה של 15% והמשלוחים יהיו בחינם.

השירות יהיה זמין ופעיל כל יום החל מהשעה 6:00 בבוקר ועד 23:00, למעט יום הזיכרון ויום כיפור. שירות הלקוחות בצ'אט האפליקציה יהיה זמין בכל ימי הפעילות עם זמן מענה ממוצע של 2-3 דקות, ויינתן בשפה העברית האנגלית, והרוסית לבחירת המשתמש.