שרת התחבורה מירי רגב התראיינה הבוקר (שלישי) לגל"צ בעניין היחסים המתוחים עם שר הביטחון בני גנץ: "הוא הכניס את הפוליטיקה למערכת הביטחון". בתוך כך, רגב סירבה להתייחס לדיווחים לפיהם נתניהו הסתיר מגנץ ואשכנזי את נסיעתו לסעודיה. עם זאת, בהמשך דבריה אמרה: "יש דברים שנעשים בדרך חשאית, מה לעשות? לא כל דבר צריך להיות פומבי ולא בהכל צריך לעדכן את כולם". לדבריה, "בזמנו, בנושא סודאן, טראמפ ביקש שהדברים יישארו דיסקרטיים".

הישיבה התדרדרה לצרחות?
"בסופו של דבר זה ישיבה שעולות בה סוגיות רבות ויש מתח מן הסתם. משרד הבריאות רוצה להוריד את התחלואה, ומצד שני לשר האוצר יש רצון לפתוח את המסחר. לי יש את הרצון לא לקפח את השווקים ברגע שפתחנו חנויות רחוב, ובסוף צריך לאזן. רה"מ מנהל את זה בצורה מאוד טובה". 

 גנץ איבד סבלנות והתעמת עם נתניהו. 
"נתניהו לא דוחה החלטות, הוא מקבל אותן בצורה אחראית ועניינית. אי אפשר לקבל החלטות על מערכת חינוך בלי שמבינים מה רוצים במסחר. בסופו של דבר, כששר הבריאות אומר שהוצג מתווה שהקבינט אישר, וכשאנחנו רואים מה קורה באירופה - אנחנו צריכים לקבל החלטות נכונות ושקולות. נכון, יש מתחים וויכוחים, ובסופו של דבר מתקבלות ההחלטות הטובות ביותר לאזרחים". 

גנץ: "הדלפת הטיסה לסעודיה היא צעד חסר אחריות"

 יכול להיות שהפוליטיקה העכורה בין גנץ לנתניהו משפיעה על דיונים כאלה?
"לא, לפחות לא מהצד שלנו, למרות הצעד החמור של גנץ. הוא הקים ועדה פוליטית והכניס את הפוליטיקה למערכת הביטחון. הוא צולל בסקרים ורוצה גלגל הצלה, אבל זה לא גלגל הצלה. היועמ"ש אמר באופן חד וברור שלנתניהו אין קשר לפרשה". 

מה כל כך מפריע לך בוועדה? לא צריך לבדוק את הרכש במערכת הביטחון?
"מטריד אותי שזו ועדה פוליטית שנולדה בחטא ושזה נעשה צמוד לאולטימטום שנותן גנץ בנוגע לתקציב. הוא רואה שהוא צולל בסקרים ומבין שאין לו דרך אחרת לקרוץ לבייס. הוועדה הזו היא כלום ושום דבר. בסוף, כשהיועמ"ש אומר שאין לנתניהו קשר לצוללות, לא יכול להיות שישתמשו בוועדה הזו לטובת קמפיין פוליטי". 

למה זה כל כך מלחיץ אתכם?
"מכיוון שהעיתוי שלה לא מריח טוב. אם הוא היה רוצה כל כך לבדוק את מערכת הביטחון - למה הוא נזכר אחרי חמישה חודשים? זה להכניס פוליטיקה לצבא. אצל גנץ יש פאודה ובלבלה, כדאי שיסדר את העניינים בתוך המפלגה שלו. מה שקורה בינו לבין אשכנזי וניסנקורן משפיע עליו כנראה, והוא מקבל החלטות שגויות".