ישראלים רבים יבחרו לנצל את מבצעי הבלאק פריידי באתרים השונים, בהם אמזון, כדי לרכוש מוצרי חשמל שונים - ממוצרים למטבח, ועד לפטופים וטלפונים ניידים מדגמים שונים. כמה דברים שכדאי לדעת כדי לבצע את הרכישות הללו בחוכמה ב-black friday, מבלי להתבאס מכך שהמכשירים לא פועלים בישראל מסיבות כאלה ואחרות:

1. בעת הרכישה של מוצרים חשמליים למטבח, או מוצרים חשמליים עם מנוע - יש לבדוק את המפרט הטכני מראש, שכן ישנה סבירות שלא יהיה ניתן להשתמש בו בארץ
2. שימוש בממירי מתח עלול להוציא מוצרי מטבח, או מוצרים עם מנוע - מכלל שימוש. לכן, במוצרים מהסוג הזה יש לשים לב כי הם 110V-220V או 110V-240V. המשמעות היא שהוא מתאים למתח בישראל - וכל מה שנותר לעשות הוא לחבר אותו לתקע פשוט, שישנה את החיבור הפיזי.
3. כאשר מדובר במוצרים הכוללים הארקה - כמו מוצרי מטבח ואמבטיה הנמצאים בסביבה רטובה - מומלץ להחליף תקע או כבל, שכן אלמנט ההארקה הוא חיוני והכרחי לבטיחות המשתמשים. ניתן לבצע את ההחלפה בכל חנות חשמל, או על ידי חשמלאי מוסמך
4. אין חשש לקנות טלפונים חכמים מארצות הברית ומאירופה, כל עוד הם פועלים בטכנולוגיית GSM. מומלץ לבדוק האם המכשיר תומך ב-5G, למרות שהפריסה של הדור החמישי כעת בישראל מצומצמת.

הכותב הוא בעלי חברת השילוח DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב