ההרוגים בתאונת מטוס חיל האוויר הבוקר (שלישי) הם רס"ן במיל' איתי זיידן בן ה-42 מקיבוץ שובל ורב"ט ליהוא בן בסה בן ה-19 מראשון לציון. לִיהוּא הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי לאחר מותו.

ליהוא בן בסה ז"ל היה צוער בשלב המכין (צ'ק 15), והיה ארבעה חודשים בקורס הטיס. איתי זיידן היה רס"ן במיל' שהשתחרר לא מזמן מקבע וטס כמוביל רביעייה במטוס ה-F16. הבוקר התרסקו השניים בשטח פתוח ליד משמר הנגב לאחר שאבד עמם הקשר. צוותי החילוץ שהגיעו למקום סיפרו בכאב שכאשר הגיעו, כבר לא היה את מי להציל. 

שלמה בן בסה, אביו של ליהוא, ספד הערב לבנו בפוסט שובר לב בפייסבוק: "בני ליהוא מחמד נפשי נקטל בתאונת אימונים בקורס טיס במטוס שהתרסק הבוקר ברהט. עולמי חרב עליי".

עד כה לא ידועה סיבת ההתרסקות ובצה"ל מתחקרים האם נבעה מכשל טכני או בעקבות טעות אנוש. מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, כינס בשעות האחרונות את כל הנוגעים בדבר והנחה על עצירת טיסות אימונים והכשרה בחיל מהיום בשעה 16:00 ועד להודעה חדשה, כאשר הפעילות המבצעית נמשכת כסדרה. בנוסף, מינה צוות מומחים שיתחקר את האירוע בפיקוד אלוף משנה ובשיתוף חברת אלביט, האחראית על אחזקת המטוס.